Op 17-4 online opgezegd-einddatum volgens bevestiging 7-5, einddatum staat er echter niet als ik inlog, en ik ontvang nu een factuur over de periode 9/5 t.m 8/6 welke ook al is geincasseerd.
klantnummer ************
graag ontvang ik een creditnota en het geld retour.
*admin: klantnummer verborgen
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op het forum @foutieve incasso, met het klantnummer heb ik even voor je gekeken. Het abonnement is zo te zien nog niet opgezegd en ik zie er ook geen meldingen bij staan dat er een opzegging is aangevraagd. Het beste wat je nu kunt doen is wat huistijger al zegt: bellen met 0800-0402 en aangeven dat je wilt opzeggen. Je krijgt dan de afdeling aan de lijn die jou daarmee kan helpen.
Hoi @foutieve incasso Per post kun je het abonnement niet opzeggen Alleen maar telefonisch 0800 0402 En dan kun je het per maand opzeggen ingaande de opzegdatum, mits je contractvrij bent. En gaat het om een mobiel abonnement of om een vast abonnement (Internet e.d.)
Welkom op het forum @foutieve incasso, met het klantnummer heb ik even voor je gekeken. Het abonnement is zo te zien nog niet opgezegd en ik zie er ook geen meldingen bij staan dat er een opzegging is aangevraagd. Het beste wat je nu kunt doen is wat huistijger al zegt: bellen met 0800-0402 en aangeven dat je wilt opzeggen. Je krijgt dan de afdeling aan de lijn die jou daarmee kan helpen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.