Ik heb dit bedrag van 10 euro ook moeten betalen uit niks met jullie zogenaamde online aankoop. Is dit op een soort van oplichting aan jullie klanten...want blijkbaar is dat jullie niks er aan kunnen doen dan zijn jullie medeplichtig. Want als we moeten vragen stellen hoe en wat dan weten jullie niet. Dan vraag ik me af hoe weten jullie het niet..?
Ik ben ook opgelicht met zogenaamde online aankopen
Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hai @Singhb, welkom op ons forum! Dat is wel schrikken ineens! Heb je al op de factuur gekeken bij de specificatie? Daar zou moeten staan waar deze kosten voor zijn.
Afhankelijk van je toestel/appstore kun je hierover contact opnemen voor een terugbetaling. Dit gaat volledig buiten ons om.
Hai @Singhb, welkom op ons forum! Dat is wel schrikken ineens! Heb je al op de factuur gekeken bij de specificatie? Daar zou moeten staan waar deze kosten voor zijn.
Afhankelijk van je toestel/appstore kun je hierover contact opnemen voor een terugbetaling. Dit gaat volledig buiten ons om.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.