Bij een bekende met een kpn aansluiting is de koper uitschakel datum zo'n 50 dagen naar voren gehaald en is nu nog maar 17 dagen.
En nog geen enkele aanstalten om de glasvezel die al >2 (3jr ?) jaar uit de stoep steekt naar binnen te brengen.
De gebruikers op leeftijd zitten daar ook helemaal niet op te wachten, het koper is zeer ruim snel genoeg en er moet in huis een interne kabel gelegd worden.
Ik keek op kpnnetwerk.nl wat de overige huizen in de straat voor resultaat geven.
Dat verschilt sterk, er zijn 3 mogelijkheden :
17 dagen, 56 dagen of 29 maanden
Het gaat om een rij van dezelfde huizen, gelijke postcode.
Wat is hier gaande ?
Koper wordt uitgeschakeld terwijl er nog geen glas ligt
Beste antwoord door KeesYagi
Bericht als aanvulling op :
https://community.kpn.com/internet-9/koper-wordt-uitgeschakeld-terwijl-er-nog-geen-glas-ligt-584264
De glasvezel is aangesloten onlangs, er kwam een waarschuwingsbrief en vervolgens is het alsnog aangelegd, als laatste in de straat, na ~5 jaar.
Maar, oorspronkelijk is er toch geweigerd om de aanleg toe te staan, ( of niet gereageerd op de brief van toen, email is er niet daar ) daar kwam ik dan later toch achter, het zijn oude mensen met het motto, het werkt, geen moderne fratsen graag.
Misschien dat daar met nog betere communicatie cq voorlichting nog wat aan te doen is in dit soortgelijke gevallen, maar ja, lastig.
De kpn-er heeft binnen de mogelijkheden de kabel netjes aangelegd, van voor naar achter in het huis, met spijkerclipjes langs de plint, door de trapkast en zo.
Dus mooi !
Zelf had ik 'm door de kruipruimte gelegd, maar goed, dat is daar best lastig.
En, rond de tijd van die aanleg ( er voor of er na ) kwam er een flinke plant of bloem bouquet als dank voor het trouwe klant zijn, nou dat kan wel kloppen, vanaf eind jaren 50 vermoed ik, maar of de administratie nog zo ver terug gaat bij K ptt N dat betwijfel ik en dan ook niet op hetzelfde adres en ook andere woonplaats, dus dat verband zal wel niet gelegd zijn.
( moderator : plak dit aan het eigenlijke onderwerp stel ik voor )
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.