Beantwoord
Aanleg glasvezel Emmen
Ik zou graag van een Webcare medewerker willen weten of er al een planning bekend is voor de verdere aanleg van glasvezel in Emmen. In 2014 is de aanleg gestopt waardoor er nu alleen in Emmen-Zuid en de buitendorpen glasvezel ligt.
In Apeldoorn is hetzelfde gebeurd en daar is KPN sinds kort weer begonnen met de verdere aanleg van glasvezel. Het lijkt mij logisch dat voor Emmen hetzelfde geldt.
Heb net een snelheidsverhoging bij Ziggo gehad van 200 naar 250 Mbit/s. Nie van deze tijd dat KPN op mijn adres maximaal 58 Mbit/s kan leveren. Wat een verschil met Ziggo
Ik wil best weer klant worden bij KPN, maar niet met deze verbinding. En ik woon tegen het centrum aan, dus niet in een buitengebied. Volgens mij moet het doortrekken van glasvezel naar andere wijken voor KPN ook redelijk eenvoudig zijn. Een groot deel van de infrastructuur is er al.
In Apeldoorn is hetzelfde gebeurd en daar is KPN sinds kort weer begonnen met de verdere aanleg van glasvezel. Het lijkt mij logisch dat voor Emmen hetzelfde geldt.
Heb net een snelheidsverhoging bij Ziggo gehad van 200 naar 250 Mbit/s. Nie van deze tijd dat KPN op mijn adres maximaal 58 Mbit/s kan leveren. Wat een verschil met Ziggo
Ik wil best weer klant worden bij KPN, maar niet met deze verbinding. En ik woon tegen het centrum aan, dus niet in een buitengebied. Volgens mij moet het doortrekken van glasvezel naar andere wijken voor KPN ook redelijk eenvoudig zijn. Een groot deel van de infrastructuur is er al.
Beste antwoord door JanR1981
Verder komt volgend jaar Docsis 3.1 er aan en kan Ziggo dan overal 1 Gb/s aanbieden.
Met tv maken ze ook grote stappen. De nieuwe Mediabox Next is vergelijkbaar met de settopboxen van KPN.
Ik weet dat KPN in drie jaar tijd 1 miljoen glasvezelaansluitingen er bij wil hebben. Dat is ook wel echt nodig om de concurrentie met Ziggo aan te kunnen gaan!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.