Ik heb problemen met m'n Adapter DVS 1200 die naast de Experia-box is geplaatst. Zelfs na het resetten werkt hij slechts enkele minuten. Het lampje brandt doorlopend op rood en m'n verbinding met internet is waardeloos.
Probleemoplossingen die worden aangeboden zijn
1) meten
2) verplaatsen naar een ander kanaal
3) bezoek van een monteur
Wat ontbreekt is het aanbod van een nieuwe Adapter, hoe ik die kan bestellen, krijgen of moet omwisselen. Ik heb de afgelopen maanden al meer dan 15 storingen gehad en hoop dat dit forum wel werkt.
Beantwoord
Adapter DVS 1200 verstoort internet verbinding
Beste antwoord door wjb
WillieWortel2 schreef:
Wat ontbreekt is het aanbod van een nieuwe Adapter, hoe ik die kan bestellen, krijgen of moet omwisselen. Ik heb de afgelopen maanden al meer dan 15 storingen gehad en hoop dat dit forum wel werkt.
Het is natuurlijk niet echt slim om nu een nieuwe adapter aan te schaffen als je nog niet weet of de oorzaak wel in die adapter zit.
Installeer eens de devolo Cockpit op een PC en meet eens de snelheid tussen de adapters.
Hoeveel Mbps meet je?
Plaats de adapters ook eens vlak bij elkaar in een wandcontactdoos of zelfs de tweede op de rug van de eerste en meet eens opnieuw. Wat is het resultaat nu?
Heb je ook de adapters al eens opnieuw verbinding met elkaar laten maken d.m.v. de "reset" knop?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.