Ik wil graag een backup maken van de instellingen zodat ik deze, wanneer nodig, kan herstellen. Ik kan de functie vreemd genoegniet vinden, is deze ergens verstopt?.
Beantwoord
Backup/restore mogelijkheid bij de Sagemcom F5359, box12 modem, v/d instellingen
Beste antwoord door Jose_
Dag allemaal!
Excuus, op de één of andere manier is dit topic mij ontglipt! Ik heb even navraag moeten doen over waarom het niet mogelijk is om een back-up te maken van de modeminstellingen. Van mijn collega begrijp ik dat we hier ooit wel een functionaliteit voor hebben gemaakt, maar dit werkte niet naar behoren. De functie om een back-up van de modeminstellingen te kunnen maken is daarom niet opnieuw in gebruik genomen. Ik zal bij de afdeling Implementatie aangeven dat hier wel behoefte aan is. Ik kan niets beloven, maar wellicht doen ze er in de toekomst wat mee.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.