Ik loop nu tegen hetzelfde aan.
Ik bewaar mijn wachtwoord voor het modem altijd in Chrome, zodat ik altijd gemakkelijk in kan loggen.
Ik wilde op mijn modem wat nakijken, en dus logde ik in met het wachtwoord uit Chrome.
Maar nu zei het modem steeds: Verkeerde wachtwoord.
Ik heb mijn wachtwoord ook elders paraat, en heb het ingetypt, maar ook dat werktr niet.
Uiteindelijk heb ik toen maar een harde reset gedaan, zodat ik op het modem in kan loggen met de gegevens van de sticker op het modem.
Ik heb op diverse manieren een reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Met paperclip achter op modem de reset indrukken tot de powerknop rood word, en dan reset hij.
Of via remote door KPN laten doen, na inloggen met mijn KPNID.
Ik heb dat bekabeld gedaan
Ik zie na resetten dan ook even de SSID van de sticker KPN……. bij de wifi verbindingen op mijn telefoon.
Dus ga ik weer op de bekabelde PC, en geef het wachtwoord in bij 192.168.2.254 maar weer vind hij het wachtwoord fout.
En dan ineens verdwijnt dat SSID van KPN, en komt mijn oude SSID weer terug, emt mijn oude wifi wachtwoord, en kan ik met mijn telefoon weer op de wifi.
Maar ik kan dus niet inloggen op mijn modem.
Ik heb van alles geprobeerd, en ben er een halve avond/nacht mee bezig geweest, maar kom geen steek verder.
Het enigste wat ik wil is in mijn modem inloggen, maar dat is onmogelijk dus.
Het gaat dus niet om het wifi wachtwoord, maar het modem wachtwoord.
Heel misschien kan het zijn dat ik het verkeerd typ, want het ww eindigt met een raar teken.
Ik heb een snapshot gemaakt van de laatste 2 posities.
Voor dat rare teken geef ik het teken onder de tilde dus dit: `
Volgens mij is dat het juiste teken toch?
Maar is sowieso raar dat hij terug gaat naar de oude instellingen bij een fabrieksreset.
Wie kan mij helpen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt