Hallo, ik heb een Fritzbox 5530 AON rechtstreeks verbonden via glasvezel. (Ik heb een AON glasvezel aansluiting)
AVM geeft onderstaande aan, waarbij ik dus door stap 1, 2 en 3 gevolgd te hebben een juiste verbinding via glasvezel heb;
- automatisch start, klik je op "Wizards" en vervolgens op "Configure Internet Connection".
Afb.: FRITZ!Box-wizards openen
- Selecteer in de vervolgkeuzelijst "KPN" en schakel het juiste toegangstype in.
- Klik op "Next" en volg de instructies van de wizard.
De FRITZ!Box controleert nu of de internetverbinding tot stand kan worden gebracht. De configuratie is voltooid als de melding "The Internet connection check was successful" wordt weergegeven.
Na het profiel van KPN ingesteld te hebben is er een goede verbinding. Echter is er geen internet (zowel bekabeld als via WIFI niet), daarbij geeft AVM ook dit aan;
Belangrijk: Als de controle van de internetverbinding niet is geslaagd, dan is je internettoegang mogelijk nog niet geactiveerd. Neem in dit geval contact op met KPN.
Telefonisch kan KPN niet helpen en verwijzen naar dit forum.
Mijn vraag;
Kan de internetverbinding geactiveerd worden op mijn Fritzbox en wat moet ik daarvoor doen?
Graag hoor ik van iemand.