Dit gebeurt al de 2e keer in geen eens anderhalve maand dat de experia box v12 wan poort het niet doet waardoor geen enkele diensten. 5 verschillende kabels geprobeerd en elke keer blijft de wan poort uit en geeft niks door.

Dit gebeurt al de 2e keer in geen eens anderhalve maand dat de experia box v12 wan poort het niet doet waardoor geen enkele diensten. 5 verschillende kabels geprobeerd en elke keer blijft de wan poort uit en geeft niks door.
Beste antwoord door dommeke
Sturen jullir mij weer een modem dat na 1.5 maand weer stuk gaat!
Volgens mij heeft KPN die niet. Maar op grond van jouw bericht begrijp ik dat KPN er voor jou naar moet zoeken. Veel mensen doen al 10 jaar met dezelfde Experia box. Dus zal een hele klus voor ze zijn om aan jouw wensen te voldoen. 😂
Nee serieus, de Experia boxen voldoen bij normaal gebruik heel lang. Maar je kan altijd pech hebben. In mijn beleving is KPN dan de laatste om dat niet te proberen om het snel te verhelpen.
Maar je kan altijd pech hebben he, zelfs bij een Rolls Royce kan het klokje stuk gaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.