Skip to main content
Vraag

Geen internet, terwijl KPN zegt dat er geen storing is

• May 13, 2026
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

SInds vanochtend is er geen internet meer. De probleemoplosser zegt dat er een probleem is tussen de FTU en de Experiabox. Ik heb alle stappen (alles stroomloos, wachten en opnieuw opstarten, andere kabels geprobeerd, kabels doorgemeten) al meerdere malen doorlopen, maar internet blijft eruit liggen.
Vervolgens kom ik in een loop op de servicepagina, waarbij ik me steeds opnieuw moet inloggen met extra verificatiestappen (SMS), maar de sms wordt niet verstuurd. Er komt een melding “Oeps, er is iets mis, we hebben collega's geïnfomeerd….”.
Eind van het verhaal is dat KPN geen oplossing biedt en wij geen internet hebben. Wat te doen?

De Experiabox geeft de laatste tijd wel vaker problemen van korte haperingen in TV en internet, maar dan was een herstart (irritant, maar) afdoende.

2 reacties

JanD
Superuser
  • May 13, 2026

Beste ​@Jerom474 (nogmaals) even bellen met de hekpdesk van KPN via 0800 0402, Facebook, X of Instagram of een terugbelafsapraak maken via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

• Auteur
  • Helper
  • May 13, 2026

Tja, inderdaad een storing, maar de monteur komt pas over drie dagen. Tot die tijd dus geen glasvezel. Medewerker aan de lijn: U kunt proberen via een hotspot tv te kijken en te internetten.
Wat een service, maar niet echt.