Skip to main content
Vraag

Geen internet, tv en telefonie sinds 10:00 uur in Enschede Oost - Ribbelt

• March 18, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Regelmatig verhoogt KPN de prijzen ivm nodig onderhoud van het netwerk. Ik betaal bij de KPN een hogere prijs dan bij de concurrentie omdat het netwerk beter zou zijn. Nu woensdag 18 maart 2026 werkt er vanaf 10:00 uur hier niets meer, geen internet geen tv geen vaste telefonie. Inmiddels is het ruim 19:00 uur en voor die duurdere prijs verwacht ik wel dat een storing vlot opgelost wordt. Enschede Oost - Ribbelt.

2 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 18, 2026

Heb je met een andere telefoonlijn naar KPN gebeld op 0800-0402?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Hr G de Groot 

Welkom op de community van KPN.

Elke storing is vervelend, ongeacht bij welke provider je nu klant bent.
De prijs die je nu betaald aan KPN, is uiteraard geen garantie dat je nooit een storing zult krijgen, want dat is natuurlijk onmogelijk.

Elk stuk techniek kan met storing te maken krijgen, of je nu 100,- euro per maand betaald of maar 35,- euro per maand, dat zegt helemaal niets.
Ook bij andere providers kun je te maken krijgen met een storing, ook bij de goedkopere providers.

KPN zal er wel alles aan doen, om de storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Mocht je nog steeds last hebben van deze storing, bel dan even de storingsdienst van KPN.
Dat kan via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week, direct telefonisch bereikbaar.

Via de volgende website, kun je zelf checken naar storingen bij KPN:

Controleer of er een storing is in jouw omgeving