Skip to main content
Beantwoord

Geen of slechte verbinding met SuperWifi punt

• February 4, 2026
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Dus na al weken opnieuw resetten, koppelen etc ligt het dus niet aan mij.. heb exact dezelfde problemen! Krijg de wifipunten niet meer werkend terwijl ze wel groene lampje aangeven. Fijn dat dit door migraties en updates komt. Dus was nu te doen?

Groet,

Merel

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Merel, welkom allereerst bij onze community.Ā 

Ik heb zoals je ziet je reactie afgesplitst uit een ander topic en een nieuw topic voor je aangemaakt. Excuus voor de late reactie.Ā 

Allereerst is het van belang om te weten of de update van de modem en SuperWifi punten goed is gegaan. Zou je willen controleren welke versies er bij jou op staan? En kan je ook aangeven welke modem en SuperWifi punten je precies hebt? Je kunt de laatste sofwareversie per product vinden in de Product Updates:Ā Product Updates

Zijn dit de laatste versies en werkt het nog niet? Dan adviseer ik je om de SuperWifi punten opnieuw te koppelen zoals hieronder staat aangegeven als je dit nog niet precies zo hebt gedaan.Ā 

Laat je nog weten of dit lukt?Ā 

Ā 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Hi Merel, welkom allereerst bij onze community.Ā 

Ik heb zoals je ziet je reactie afgesplitst uit een ander topic en een nieuw topic voor je aangemaakt. Excuus voor de late reactie.Ā 

Allereerst is het van belang om te weten of de update van de modem en SuperWifi punten goed is gegaan. Zou je willen controleren welke versies er bij jou op staan? En kan je ook aangeven welke modem en SuperWifi punten je precies hebt? Je kunt de laatste sofwareversie per product vinden in de Product Updates:Ā Product Updates

Zijn dit de laatste versies en werkt het nog niet? Dan adviseer ik je om de SuperWifi punten opnieuw te koppelen zoals hieronder staat aangegeven als je dit nog niet precies zo hebt gedaan.Ā 

Laat je nog weten of dit lukt?Ā 

Ā