Skip to main content
Beantwoord

V10 en SuperWifi 1: Apparaten wel verbonden, maar geen toegang tot internet

• February 1, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Goede avond allen, 

Ook ik ervaar de zelfde problemen zoals genoemd in dit topic: mijn devices geven aan verbonden te zijn met de WIFI maar geven ook aan dat toegang tot het internet niet mogelijk is. Het frustrerende is dat er geen pijl op is te trekken onder welke omstandigheden dit nu gebeurd. Ik ervaar dat het meerdere keren per dag plaatsvindt waardoor ik soms de wifi maar uitzet om zo toch van het internet (via 5G) gebruik te kunnen maken. 

Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers: ik vind het erg kwalijk dat ik van een perfect werkende omgeving (V10 modem met 3, prive aangeschafte, bekabelde SW1 punten), ongevraagd (!) naar deze puinhoop ben gemigreerd. Deze migratie biedt mij, als klant, 0 toegevoegde waarde. Sterker nog, er is, wederom zonder mijn toestemming, functionaliteit weggenomen (de 2.4Ghz backhaul) waarmee voorheen goed werkende netwerk opstellingen, niet langer kunnen functioneren.

Graag hoor ik van KPN:

• Of de problemen intern bekend zijn;
  • Of de problemen intern gereproduceerd kunnen worden;
  • Of er zicht is op een oplossing;
  • Op welke termijn deze oplossing kan worden uitgerold. 

Groet,

Jeroen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@jvandun. Goed dat je de vraag hier stelt, dit moet werkend te krijgen zijn.

Allereerst is het van belang om te weten of de update van de modem en SuperWifi punten goed is gegaan. Zou je willen controleren welk versies er bij jou op staan? 

Zijn dit de goede versies en werkt het nog niet? Dan adviseer ik je om de SuperWifi punten opnieuw te koppelen zoals hieronder staat aangegeven. 

Laat je nog weten of dit lukt? 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 2, 2026

Goede avond allen, 

Ook ik ervaar de zelfde problemen zoals genoemd in dit topic: mijn devices geven aan verbonden te zijn met de WIFI maar geven ook aan dat toegang tot het internet niet mogelijk is. Het frustrerende is dat er geen pijl op is te trekken onder welke omstandigheden dit nu gebeurd. Ik ervaar dat het meerdere keren per dag plaatsvindt waardoor ik soms de wifi maar uitzet om zo toch van het internet (via 5G) gebruik te kunnen maken. 

Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers: ik vind het erg kwalijk dat ik van een perfect werkende omgeving (V10 modem met 3, prive aangeschafte, bekabelde SW1 punten), ongevraagd (!) naar deze puinhoop ben gemigreerd. Deze migratie biedt mij, als klant, 0 toegevoegde waarde. Sterker nog, er is, wederom zonder mijn toestemming, functionaliteit weggenomen (de 2.4Ghz backhaul) waarmee voorheen goed werkende netwerk opstellingen, niet langer kunnen functioneren.

Graag hoor ik van KPN:

• Of de problemen intern bekend zijn;
  • Of de problemen intern gereproduceerd kunnen worden;
  • Of er zicht is op een oplossing;
  • Op welke termijn deze oplossing kan worden uitgerold. 

Groet,

Jeroen

Volledig mee eens, maar KPN hult zich in stilzwijgen en ben je in hun ogen te kritisch of te veel negatief over KPN aanwezig dan volgt dreigend een laatste waarschuwing en uiteindelijk een ban. Tsja zo kun je problemen ook oplossen. Als je problemen niet meer leest, zijn ze er niet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Hi ​@jvandun. Goed dat je de vraag hier stelt, dit moet werkend te krijgen zijn.

Allereerst is het van belang om te weten of de update van de modem en SuperWifi punten goed is gegaan. Zou je willen controleren welk versies er bij jou op staan? 

Zijn dit de goede versies en werkt het nog niet? Dan adviseer ik je om de SuperWifi punten opnieuw te koppelen zoals hieronder staat aangegeven. 

Laat je nog weten of dit lukt?