Onlangs glasvezel aangeschaft en nog geen gebruik kunnen maken, waarom niet? Er is geen stopcontact aanwezig in de meterkast. Gebeld naar klantenservice en 30 minuten met 3 verschillende personen gesproken. Het antwoord is: wij kunnen geen stopcontact leggen voor u. Van de voren heb ik de projectleider gesproken van KPN die de project leid in onze flat en werd verteld dat KPN dit MOET regelen. Nou lekker service net bij KPN internet afgesloten en heb je geen mogelijkheid om het überhaupt te gebruiken.
Beantwoord
Hoe krijg ik een stopcontact in de meterkast voor mijn glasvezelaansluiting?
Beste antwoord door Ik_Combineer
Joep verwijst naar een ander topic met het antwoord, in het kort:]: lukt het zelf niet, dan stuurt KPN een monteur om het aan te sluiten, en deze kan kosteloos een wandcontactdoos maken in uw meterkast mits hij dit veilig kan doen. (Geen groepenkast uit 1930 maar een enigzins die redelijk aan de huidige eisen van een groepenkast voldoen)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.