Skip to main content

Er wordt bij ons in de wijk glasvezel aangelegd en bij ins hebben ze een kabel van de straat naar onze voordeur geschoten, heb al vanaf dag 1 aangegeven dat ik geen glasvezel wil en zeker niet van KPN…..elke keer wordt er weer aangebeld dat ze dat kastje in onze meterkast willen aanleggen en steeds zeggen we NEE!!

Heb zelfs al iemand van klantenservice gesproken en die zouden t doorgeven…..

3 oktober stond er weer eentje voor de deur en omdat wij niet thuiswaren geeft onze buuf het afgehandeld, ook voor haarzelf…. vanochtend vroeg stond er weer zo’n vent voor de deur om de kabel aan te sluiten…..nu ben ik toch wel in staat om die vent op zijn bek te meppen als hij de volgende keer weer aanbelt of klopt……

Wie kan mij vertellen wie hier echt een eind aan maakt🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ik wil geen glasvezel en helemaal geen aansluiting van KPN

TUSSENWATER IN HOOGVLIET

Het is inderdaad je goed recht om te weigeren, ik was alleen oprecht geïnteresseerd wat een reden kon zijn om die aansluiting niet te willen. Blijkbaar niet echt een reden maar gewoon een gevoel (en dat mag ook).

Hoe je die lui bij je voordeur weg kunt krijgen weet ik zo ook niet. Een sticker op je deur met: Geen glasvezel hier! ?

Haha goed idee, het is nu echt een principekwestie voor mij, norm t eigenwijs…..maar je wordt er echt gek van continu die lui aan de bel

Ja als je het niet heel erg vindt noemen we het wel eigenwijs ja 😉 Iedere keer mensen aan de deur is ook om horendol van te worden en nee is nee dat ben ik helemaal met je eens.

Maar als je mijn eerlijke mening wilt horen? Sluit het gewoon aan. Nu is het gratis en je hebt er, behalve de 20 minuten voor het aansluiten, ook geen last van.
Het levert je zelfs voordeel bij Ziggo op als je ze belt. Omdat je over kunt stappen naar glasvezel (immers ligt het er) heb ik het wel een paar keer voor elkaar gekregen om weer de nieuwe klanten korting te krijgen. Ziggo is verder niets mis mee, lekker stabiel. Het werd mij alleen te duur in de setup die ik had en ben nu dus glasvezel aan het hoppen (al had ik ook al vijf jaar glasvezel liggen voordat ik er eens gebruik van ging maken).

Dankjewel voor je antwoord…… ik kan maar niet behrijpen dat ze maar blijven pushen…..ken je die proppers van vroeger op de stranden van Spanje……zo irritant…….maar goed….Als ik in een goeie bui en ze bellen aan….::zal ik ze eerst helemaal de T schelden😉 en daarna t mss nog in overweging nemen

Die proppers van vroeger ken ik wel ja. Al moet ik toegeven dat er eentje is die ons destijds in Torremolinos heeft overtuigd om te komen eten waarna we er in een week tijd drie keer hebben gegeten, zo goed was het. Dat gaf ook wel weer een bijzonder effect bij zo'n propper omdat die je echt wel herkend dus de derde keer zeiden we dat we na een uurtje terug zouden komen, had hij toch mooi even het beste plekje in de zaak gereserveerd. Het heeft ook voordelen zullen we maar zeggen 😉

Scheld maar niet te hard, een kop koffie of een kop thee met ze drinken is een stuk gezelliger.

Reageer