Skip to main content
Vraag

Internet en TV per direct onterecht opgezegd na annuleren verlenging – Spoed Herstel

• September 1, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Vandaag ontdekte ik dat mijn bestaande KPN Internet + TV per direct volledig is opgezegd.

Ik had een verlenging aangevraagd en vervolgens alleen deze verlenging geannuleerd. KPN zou hierover telefonisch contact met mij opnemen, maar dat is niet gebeurd.

Tot mijn verbazing is vervolgens mijn bestaande abonnement per direct beëindigd, waardoor ik nu helemaal geen internet en televisie meer heb.

Ik heb vanmiddag contact gehad met KPN. Er zou een melding zijn aangemaakt voor Spoed en Herstel/Snel Herstel, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord en ik kan nergens de status hiervan zien.

Mijn verzoek aan een KPN-moderator:

Controleren of mijn Spoed en Herstel-ticket daadwerkelijk goed is aangemaakt en bij de juiste afdeling ligt.

Zo mogelijk SHP/Snel Herstel aansturen vanwege de volledige dienstuitval.

Mijn oorspronkelijke Internet + TV-aansluiting zo snel mogelijk herstellen.

Bevestigen dat alleen de aangevraagde verlenging geannuleerd had moeten worden en niet mijn bestaande abonnement.

Ik zit momenteel volledig zonder internet en TV en hoop daarom dat dit met spoed opgepakt kan worden.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • September 1, 2026

Spoed en Herstel Proces (SHP) team is inderdaad de juiste afdeling. Als je hiervoor hebt gebeld met KPN dan zou je een email/SMS moeten hebben gehad bij aanmaken ticket/taak naar SHP, zo niet bel KPN en controleer of dit het geval is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2026

Bedankt voor je reactie. Dat baart me dan wel zorgen.

Ik heb inmiddels 2 keer telefonisch contact gehad met KPN en beide medewerkers hebben aangegeven dat mijn situatie naar Spoed en Herstel/SHP is doorgezet. Ik heb echter geen enkele e-mail of sms ter bevestiging ontvangen.

Mijn volledige Internet + TV-aansluiting is binnen 12 uur na het annuleren van alleen de verlenging/wijzigingsorder beëindigd. Inmiddels zit ik al ongeveer 24 uur volledig zonder Internet en TV.

Bijzonder dat afsluiten makkelijker lijkt te gaan dan aansluiten.