Skip to main content
Vraag

Internet te vroeg stopgezet door foute einddatum, 31/08 ipv 30/09

• August 31, 2026
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste KPN moderator,

Vandaag 31/08 telefonisch opgezegd met 30 dagen opzegtermijn.

In de bevestigingsmail staat einddatum 31/08/26, dit moet 30/09/26 zijn.

Door deze fout is mijn internet + TV per direct afgesloten. Ik werk thuis (callcenter) en zit nu zonder.

Klantnummer: 9084912928

Verzoek:

1. Herstel aansluiting per direct

2. Corrigeer einddatum naar 30/09/26

3. Stuur nieuwe bevestiging per email

4. Graag 4G backup router i.v.m. thuiswerken

Alvast bedankt.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 31, 2026

Hier heb je echt de klantenservice 0800-0402 voor nodig ​@Spijk281 . Zij kunnen met je meekijken. Voor storingen is de klantenservice 24/7 bereikbaar. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 31, 2026

Hoi Spijk281,

De afdeling Spoed en Herstel Proces pakt dit soort cases op. Als je KPN belt kunnen zij de afdeling SHP aansturen. 

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2026

Hallo KPN moderators,

Update over mijn storing:

- Ik heb uiteindelijk via 0800-0402 contact gekregen. Medewerker heeft intern Snel Herstel Service gebeld.

- Ik ben niet direct doorverbonden. Mij is verteld dat ik 1 a 2 dagen moet wachten, misschien vandaag, maar geen harde datum/tijd voor herstel.

- Ik zit nu *17 uur zonder internet*.

Mijn vragen:

*1. 4G Router ophalen in winkel*

Ik heb gevraagd om een gratis 4G router tot het herstel. Er werd gezegd dat herstel sneller zou zijn dan opsturen. Ik heb gevraagd of ik er een kan ophalen in een KPN winkel. Antwoord van klantenservice: "die hebben we niet".

Klopt dit? Mijn begrip is dat winkels wel een noodpakket / 4G backup router kunnen meegeven. Kan dit alsnog geregeld worden voor afhalen? Posten duurt te lang.

*2. Recht op compensatie*

Aangezien de storing langer dan 12 uur duurt en gemeld is, heb ik volgens de Algemene Voorwaarden en ACM regels recht op vergoeding. Graag bevestiging dat dit automatisch verrekend wordt op de volgende factuur, en hoeveel.

Mijn gegevens staan in mijn profiel.

Bedankt voor de hulp.

Admin: Topics samengevoegd

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2026

Opgelost - Snel Herstel Service heeft gebeld na 15 minuten!*

15 minuten na mijn post hier werd ik gebeld door de *Snel Herstel Service*. Top service!

Ze hebben mijn internet met gemak weer aangesloten voor de 30 dagen opzegperiode.

Dus uiteindelijk toch snel opgelost na 17 uur zonder internet.

Bedankt aan de KPN moderators en Snel Herstel Service voor het snelle herstel!

Topic kan gesloten worden.

Groetjes,

Spijk281

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • September 1, 2026

Hoi Spijk281, goed op te horen dat het Spoed en Herstel Proces team je snel hebt kunnen helpen.