Skip to main content
Beantwoord

Internet valt al bijna 2 weken regelmatig kort weg

• 25 februari 2025
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Na bijna 2 weken dat mijn internet/tv regelmatig weg valt in Spijkenisse ben ik er wel een beetje klaar mee. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hallo ​@Martje72. Welkom op de community! Wat vervelend dat je al bijna twee weken last hebt van uitval van je internet en tv. Dat hoort natuurlijk niet! Kun je aangeven of je bekabeld of via wifi problemen hebt? En gebeurt het op vaste momenten of willekeurig? Heb je al geprobeerd je modem en tv-ontvanger even van de stroom te halen en na een paar minuten weer aan te zetten? Als je gebruik maakt van een glasvezelverbinding zou ik je willen vragen om ook het glasvezelkastje voor 2 minuten stroomloos te willen maken. Als het probleem blijft, kun je controleren of er een storing bekend is in jouw omgeving via onze storingspagina.

Mocht er geen storing bekend zijn, dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Zij kunnen dan jouw verbinding doormeten en een passende oplossing zoeken voor dit probleem.

Bekijk origineel

5 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 25 februari 2025

​@Martje72 

Welk modem heeft u van KPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 februari 2025

Zal dat is even uitzoeken 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hallo ​@Martje72. Welkom op de community! Wat vervelend dat je al bijna twee weken last hebt van uitval van je internet en tv. Dat hoort natuurlijk niet! Kun je aangeven of je bekabeld of via wifi problemen hebt? En gebeurt het op vaste momenten of willekeurig? Heb je al geprobeerd je modem en tv-ontvanger even van de stroom te halen en na een paar minuten weer aan te zetten? Als je gebruik maakt van een glasvezelverbinding zou ik je willen vragen om ook het glasvezelkastje voor 2 minuten stroomloos te willen maken. Als het probleem blijft, kun je controleren of er een storing bekend is in jouw omgeving via onze storingspagina.

Mocht er geen storing bekend zijn, dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Zij kunnen dan jouw verbinding doormeten en een passende oplossing zoeken voor dit probleem.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 maart 2025

Alles even stroomloos gemaakt maar het ledje voor de data van het glasvezel kasje blijft konstant uit en weer aan gaan .

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Martje72 Als het probleem blijft, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je lijn doormeten en indien nodig een monteur sturen.

Reageer