Skip to main content
Antwoord

Internet valt meerdere keren per uur weg

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Helaas ook hier heel traag en meerdere netwerk uitvallen per uur (wellicht sinds Experiabox v10?).

Heb eerder gesproken met KPNcallcenter en na 2 min glasvezel uitzetten en experiabox factory reset ging het een dag goed, daarna begon de uitval weer en nog vaker dan eerder.

ik heb mijn oude experiabox nog liggen, kan ik deze weer aansluiten, en biedt dat mogelijk een oplossing?

Dit is de eerste keer in decennia dat ik problemen heb met KPN, ik wil niet graag overstappen, maar als dit probleem zo blijft  heb ik geen keus.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Het lijkt er dan wel op dat jouw V10 het probleem veroorzaakt, vervelend. De V10 staat bij ongeveer de helft van de KPN huishoudens aangesloten, dus ik kan je verzekeren dat er geen structurele problemen bekend zijn met dit modem. Ik raad je aan om contact te zoeken met onze klantenservice en je probleem kenbaar te maken. Dan kunnen zij met je gaan nadenken over een oplossing. Je V8 modem aangesloten laten is helaas geen houdbare oplossing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 24, 2025

Hoi ​@Benz-Til. Welkom op de KPN Community! Heel vervelend en frustrerend wanneer je verbinding zo vaak wegvalt. Heb je dit probleem op alle apparaten in je netwerk? Dus valt de tv verbinding ook weg (als je tv van KPN hebt)? Of heb je dit probleem alleen op je telefoon bijvoorbeeld? 

En als je je oude modem nog hebt liggen, kun je die uit testoverwegingen best eventjes weer aansluiten. Dan kun je inderdaad controleren of de verbinding stabiel blijft. Maar het is geen permanente oplossing, want je oude modem is waarschijnlijk vanwege een goede reden vervangen. Weet je nog zo waarom dat was? 

Als je ook met je oude modem problemen blijft houden, dan zit er niets anders op dan weer contact te zoeken met onze klantenservice. Trouwens ook als je verbinding wel stabiel blijft, want dan moet je V10 waarschijnlijk vervangen worden. Maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst, want wellicht dat we toch nog mee kunnen denken naar een oplossing. Voor contact met ons kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2025

Korte update: Elke dag meerdere uitval gehad.

Vanmorgen zelfs onmogelijk om nog verbinding met netwerk te maken (glasvezel 2minuten uit en router herstart)

Heb de Experiabox v10 nu vervangen voor de v8 en ik heb weer perfect internet.

Probleem lijkt me te liggen aan de v10.

ik ben me er bewust van dat de v8 oud is en niet goed beveiligd is, echter hebben we wel gewoon internet nodig thuis. Zijn er meerdere vergelijkbare meldingen bekend over de v10 en wat kan KPN betekenen voor mij?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Het lijkt er dan wel op dat jouw V10 het probleem veroorzaakt, vervelend. De V10 staat bij ongeveer de helft van de KPN huishoudens aangesloten, dus ik kan je verzekeren dat er geen structurele problemen bekend zijn met dit modem. Ik raad je aan om contact te zoeken met onze klantenservice en je probleem kenbaar te maken. Dan kunnen zij met je gaan nadenken over een oplossing. Je V8 modem aangesloten laten is helaas geen houdbare oplossing.