Ik heb sinds een aantal weken internet en tv plus (glasvezel). In het begin werkte alles prima maar na 2 dagen kwamen de problemen. Eerst bleef het beeld iedere keer vast lopen vooral NPO1 wat ik al niet snapte, na een nieuw ontvangen rode cat6 kabel die de verbinding maakt met het glasvezelkastje en het modem bleven de problemen, alles resetten gaf geen verbetering. Nu een nieuw modem aangesloten en het ging even goed tot ik gisteravond een programma aan het terugkijken was viel weer de internetverbinding weg wat te zien is door het het snel knipperen van het internet lampje op het modem na een seconde of 30 komt de verbinding weer tot stand wat ook te zien is op het modem box 12 door het constant branden van het internet lampje. Dit ging zo om de 10 minuten door wat zeer vervelend tv kijken is. Ik vind het zo jammer want als het werkt dan is het een geweldig systeem tv kijken zonder kabel met fantastisch beeld en snel internet zowel up als down. Ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb gewoon weg geen vertrouwen meer in het systeem. Ik lees hier dat vaak een monteur word ingeschakeld om de problemen op te lossen misschien zit het probleem wel buiten mijn woning. Ik wil het eerst hier eens proberen misschien heeft iemand de gouden tip.
Beantwoord
Internet valt steeds uit, knipperend internet lampje modem box 12
Beste antwoord door Henk140
Goedemorgen
Beste Jan, ik heb het een tijdje in de gaten gehouden maar ik heb geen verspringing van het beeld meer gezien misschien was het een andere storing. Zowel bij opname terugkijken en bij via de gids terugkijken heb ik geen storing meer gezien.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.