Skip to main content
Antwoord

Internet valt weg als mijn zoon een game download of update op zijn playstation

• February 19, 2025
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Als mijn zoon een game download of update valt bijna alles weg in huis. Is dit normaal?? Ik heb een standaard abonnement tot 200 mps glasvezel. En v10 modem. PlayStation bedraad aangesloten 

Beste antwoord door VwDt

Plaats een Netgear GS105Ev2 tussen de v10 en de playstation.
Beperk daarna de downloadsnelheid van de poort waarop de playstation is aangesloten tot bijvoorbeeld 128 mbit  en laat de rest op “No Limit” staan.
Bron: Topic over zelfde onderwerp met diverse info

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • February 19, 2025

Plaats een Netgear GS105Ev2 tussen de v10 en de playstation.
Beperk daarna de downloadsnelheid van de poort waarop de playstation is aangesloten tot bijvoorbeeld 128 mbit  en laat de rest op “No Limit” staan.
Bron: Topic over zelfde onderwerp met diverse info

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2025

VwDt

eigenlijk zegt u dat ik het zelf moet oplossen. Valt dus niet anders te regelen??? 
bvd vazgen 

• February 19, 2025

VwDt

eigenlijk zegt u dat ik het zelf moet oplossen. Valt dus niet anders te regelen??? 
bvd vazgen 

Ja. Dit moet je zelf regelen. Het zou fijn zijn als KPN in hun routers een soort max snelheid per poort instelling had ofzo. Maar helaas is die er niet.

Althans... je kan bij de nieuwe KPN software een poort wel op 100 mbit zetten. Maar dat is wellicht te laag.

Als je een 200 mbit abonnement hebt, dan zou je de Playstation willen begrenzen op zeg maar 175 ofzo. En dat kan helaas niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2025

Nou dan kan er weer een slotje op