Skip to main content

Internet valt weg op alle apparaten (v10)

• August 27, 2026
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedenavond, mijn wifi valt ook steeds uit op alle apparaten. Een paar weken geleden werkte het gehele internet niet. Gebeld met de klantenservice. Die hebben een reset gedaan van het modem waardoor het internet wel weer werkte. Maar afgelopen weken valt nog steeds meerdere keren per dag de wifi uit. Heb de Wifimanager al doorlopen, wifi gereset, maar het lijkt nu zelfs erger te worden. Ik hoor ook een harde tik vanuit het modem wanneer de wifi weer aan gaat. Ik heb een Experia Box v10A. Kunnen jullie mij misschien helpen?

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Oorspronkelijke topic

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 30, 2026

Valt bekabeld internet ook weg? Of als je TV kijkt via een bekabelde tuner heb je daar problemen mee als het wifi weg valt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2026

@Sacratus1977 Bedankt voor je reactie. Het bekabelde internet valt niet weg. Heb geen TV via KPN (gewoon bekabelde TV).

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 30, 2026

Als het bekabeld internet wel blijft werken, kunnen we alles voor het modem uitsluiten als oorzaak. Blijkt het draadloze netwerk over.

Heb je naast de experiabox nog andere Draadloze accespoints zoals Superwifi, KPN experia?

Als draadloos weg valt wat zie je dan staan bij de draadloze verbinding. Is je eigen netwerk verdwenen, of zie je deze wel en staat verbroken. of staat er verbonden met een foutmelding. Of alleen verbonden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2026

@Sacratus1977 Nee, ik heb geen ander draadloze accespoints.

Als de Wifi wegvalt dan is het eigen netwerk niet vindbaar voor apparaten. Ik krijg dan de melding ‘geen verbinding’.

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • August 30, 2026

is het op vaste tijden ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2026

@Francois nee, het is totaal willekeurig.