Ben begin februari verhuisd en had op mijn nieuwe adres nog geen glasvezel. Er werd een snelheid van 50 beloofd maar haal Max 18. Zakt vaak terug naar 8 zelfs. Tv moest steeds bufferen en vaak was het beeld zo slecht dat er niet fatsoenlijk naar te kijken was. Vanuit KPN wel gekeken of de snelheid verhoogd kon worden maar dat was niet mogelijk. Bij lange na dus niet de 75% die je minimaal moet krijgen volgens contract. Verleden week mijn abonnement vanwege wanprestatie opgezegd. Moest ik toch nog een maand extra betalen vanwege de opzegtermijn werd gezegd. Schandalig. Zou eigenlijk mijn geld over de maanden februari en maart ook terug moeten krijgen. Gaarne actie vanuit de KPN hierop. Ps: glasvezel wordt pas in juni/juli opgeleverd. Was voor mij geen optie op nog eens drie maanden zonder functionerend internet te zitten. Zwaar teleurgesteld in de afhandeling tot nu toe. Was jaren zeer tevreden klant.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.