Vandaag kom ik op het werk, vertelt de eigenaar dat KPN het Abonnement Beëindigd heeft op verzoek van hem. Uiteraard is dit niet waar en heeft de eigenaar een klein foutje gemaakt wat ik als netwerkbeheerder me best kan voorstellen.
We zijn over gegaan van koper (Telefoon en Internet) naar glasvezel. Alles laten doen door een persoon van KPN die bij ons was en je allemaal zou regelen. Helaas heeft hij niet alles geregeld en zitten we door het niet helemaal goed lezen van een mail van KPN aan ons bedrijf waarin gevraagd werd of alles mee moest naar het glasvezel abonnement (wat een rare vraag) In geval van “ja” moet je ze bellen om dit te bevestigen. Helaas is de mail niet helemaal goed begrepen en heeft hij dus niet gebeld, maar KPN … zeg nou zelf is dit niet een beetje vreemd als iemand van koper naar glasvezel gaat? Als je eens wist hoeveel mail er binnenkomt en hoeveel spam er toch nog de filters passeert. Nu zijn we ons telefoonnummer kwijt en zal die volgens een medewerker ook niet meer terug komen. Dit is absoluut onaanvaardbaar. We hebben deze al sinds we het bedrijf hebben en zijn ook vanaf dat moment klant bij KPN.
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer KPN de overeenkomst uitzet ze deze niet ongedaan kan maken. We hebben als bedrijf geen internet en zijn telefonisch ook niet meer bereikbaar. KPN denk met je klanten mee, we blijven mensen die een foutje kunnen maken. Jullie doen nu zo stug om dit foutje niet ongedaan te maken. Dat moet toch een fluitje van een cent zijn? Het nummer is ook nog niet vergeven, dus moet het gewoon kunnen omdat het vanmorgen pas ‘beëindigd’ is.