Ik hàd KPN compleet. Maar door overlijden van mijn man (zijn KPN mobiel opgezegd) niet meer .
Dus adieu gratis plus-pakket!
Ikzelf heb Telfort mobiel maar dat is nu ook KPN.
dus ik wil weer gratis het Plus-pakket.
Hoe gaat dat per 1 april?
Beantwoord
Kpn /telfort
Beste antwoord door Anonymous
Hallo @HelenaG ,
ben jij zelf nu klant van KPN of van Telfort?
Als ik het goed lees ben je nog met tv/internet klant van KPN en met je mobiel klant van Telfort.
Door de samensmelting van Telfort in KPN wordt het vanaf april 2019 mogelijk Telfort- en KPN-abo's te combineren om optimaal van kortingen te kunnen profiteren.
Zo snel als KPN/Telfort hier meer over weet wordt daarover gecommuniceerd naar de klanten toe.
Dus even afwachten nog.☺️
Bekijk origineelben jij zelf nu klant van KPN of van Telfort?
Als ik het goed lees ben je nog met tv/internet klant van KPN en met je mobiel klant van Telfort.
Door de samensmelting van Telfort in KPN wordt het vanaf april 2019 mogelijk Telfort- en KPN-abo's te combineren om optimaal van kortingen te kunnen profiteren.
Zo snel als KPN/Telfort hier meer over weet wordt daarover gecommuniceerd naar de klanten toe.
Dus even afwachten nog.☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.