Skip to main content
Beantwoord

lasdop

• 1 december 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

In onze nieuwe woning bevond zich in de metselaar nog een oude lasdop. De draad die hier uit komt is slechts enkele centimeters lang. Ik heb dus geen idee hoe ik hierop een aansluiting moet maken.

gezien de verhuizing al voor vrijdag gepland is hoop ik op een snelle oplossing.

groet,

jaco

Beste antwoord door Lisa

Hoi @JacovanH, Ik heb meteen even gekeken of wij nog zo kortdag een afspraak konden inplannen. De eerstmogelijke optie is donderdag 3 december (12.00uur-14.00uur). Deze heb ik meteen gekaapt, want de eerstvolgende optie hierna is 7 december. Laat het maar weten of dit uitkomt of niet. Ik kan de afspraak altijd verschuiven natuurlijk. :blush:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 1 december 2020

Hoi @JacovanH. Bedankt voor je vraag. Sluit je de apparatuur zelf aan of heb je een monteursafpsraak gepland? Een monteur kan het (ongeschikte) aansluitpunt meestal wel vervangen namelijk. 

Ik hoor graag! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 december 2020

Heb alleen (maand geleden) verhuizing doorgegeven, geen monteursafspraak staan. 

Zou in de situatie die ik nu heb aangetroffen wel beter zijn want dit is niet iets wat ik zelf kan oplossen.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2020

Hoi @JacovanH, Ik heb meteen even gekeken of wij nog zo kortdag een afspraak konden inplannen. De eerstmogelijke optie is donderdag 3 december (12.00uur-14.00uur). Deze heb ik meteen gekaapt, want de eerstvolgende optie hierna is 7 december. Laat het maar weten of dit uitkomt of niet. Ik kan de afspraak altijd verschuiven natuurlijk. :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 december 2020

Donderdag 3 december tussen 12:00 en 14:00 is perfect!

dankjewel voor de snelle service

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 1 december 2020

:tada: Graag gedaan