Skip to main content

WIJ HEBBEN MET SPOED EEN MONTEUR NODIG

Twee weken na geplande overstapdatum afgelopen donderdag eindelijk spullen in huis. Internet werkt niet. Maandag kan er een monteur komen. Monteur komt, maakt bestaande aansluiting los en zegt: je hebt Coax kabels, moet Isra zijn. Hier komt donderdag een monteur voor. Dus zelf Ziggo weer aangesloten. Werkt niet meer, aansluiting van Coax kabel kapot. KPN gebeld. Sturen dinsdagochtend iemand langs. Niet dus.

En dan komt het. Servicedesk stuurt ons door naar een nummer die alleen over glasvezel gaat. Weer teruggebeld. Ja, kunnen hier niets aan doen. U moet Ziggo bellen om de Coax kabel te laten repareren. Wat nou, de KPN monteur heeft de boel kapot gemaakt. Nou, even met leidinggevende overleggen. Niks dus. Kunnen ons over 1 week inplannen. Dat is ook 1 week niet thuis kunnen werken !

Geef je leidinggevende dan aan de lijn. Kan niet. Hoe heet je leidinggevende ? Mag geen namen noemen. Kan je leidinggevende mij terugbellen ? Nee. Met wie heb ik nu gesproken ? Uhhhh...., met Tony (Ja, zal wel)

Deze overstap is de grootste misstap die we ooit op Internetgebied hebben gemaakt.

KPN, jullie zijn zo ontzettend slecht. Verkopen gaat goed, maar daarna geven jullie niet thuis. 

Deze klacht gaat uiteraard naar de KPN directie.  Ik weet dat winkelpersoneel is bijgeschoold om de servicelijn te bemensen, maar om nu de elektrische tandenborstelverkoper Internet problemen op te laten lossen... Dat werkt niet en dat blijkt nu ook. 

 

 

 

 

Hier is duidelijk e.e.a. misgegaan (understatement van het jaar).

Het is onwaarschijnlijk dat op DEZELFDE plek als de coax van Ziggo de koperdraad van KPN binnenkomt. Dat is altijd ergens anders (in huis).

Ziet er meestal zo uit.

KPN diverse IS/RA punten

De 1ste, 2de en 4de zijn meestal in de meterkast. De varkenssnuit in de woonkamer.

Ook is het onwaarschijnlijk danwel onmogelijk dat waar nu de coax zit zomaar eventjes de kpn kabel te voorschijn getoverd kan worden.

U kon een abo nemen, dus moet er wel een aansluiting aanwezig zijn (zie foto).

P.S. als je de overstapservice hebt gebruikt en je nu wsl nog binnen de 14 dagen annulering zit kan je nog terug. Er zal dan wel een Ziggo monteur moeten komen om het AOP te herstellen. (dat is m.i. ten onrechte open gehaald door de KPN monteur. Die had toch moeten en kunnen weten dat dáár KPN niet te vinden was.)


Beste @RdeWilt, welkom en excuses voor de late reactie! Klopt het dat alles inmiddels naar behoren werkt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â