Skip to main content
Beantwoord

Mijn netwerk is geblokkeerd door Abuse, maar krijg geen reactie meer

• 22 januari 2024
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

@Dennis ABD ,

Ik heb meerdere mails vandaag verstuurd naar Abuse. Ze vroegen mij mijn modem naar fabrieks te zetten. Dit is gedaan echter reageerd Abuse niet.

Ik kan de hele dag al niets. Kan jij hierin iets betekenen? Ik ben bang dat ik straks dagen plat lig

Betekent dat mijn werk dan ook plat ligt 🙈.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Dennis ABD

Dan gaat er daar iets fout. Je krijgt altijd op z'n minst een automatisch antwoord.  Een verkeerd email adres misschien? Het gebeurt wel eens dat er geprobeerd word te mailen naar abuse@kpn.nl of abuse@kpnmail.com. Beide bestaan niet, het juiste adres is abuse@kpn.com

Ik heb je gevolgd, zodat je me je klantgegevens kan sturen via een prive bericht. Ik kan daarmee verder kijken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 januari 2024

Oja en KPN support kan mij ook niet verder helpen dan te zeggen alleen maar stuur een email naar Abuse 😪

Dennis ABD
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Abuse
  • 819 reacties
  • 22 januari 2024

Niet werken is op zich prettig!

Meer serieus, heb je voor mij een abuse ticket nr? Dat staat in het onderwerp van de email.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 januari 2024

Dennis,

Nee die heb ik dus niet gekregen

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 januari 2024

@Dennis ABD,

Nee die heb ik niet gekregen, heb vandaag meerdere mails verstuurd naar Abuse maar geen reactie of iets.

Dennis ABD
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Abuse
  • 819 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2024

Dan gaat er daar iets fout. Je krijgt altijd op z'n minst een automatisch antwoord.  Een verkeerd email adres misschien? Het gebeurt wel eens dat er geprobeerd word te mailen naar abuse@kpn.nl of abuse@kpnmail.com. Beide bestaan niet, het juiste adres is abuse@kpn.com

Ik heb je gevolgd, zodat je me je klantgegevens kan sturen via een prive bericht. Ik kan daarmee verder kijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 januari 2024

Opgelost. @Dennis ABD Super bedankt voor je snelle Actie. Waardering 10+ 🤘💪