Nieuwe woning gekocht en in overbrugging. Op nieuwe woning alvast extra internet en tv aangevraagd wegens toekomstige verhuizing. Bestaand huis verkocht niet, dus besloten nieuw huis weer te verkopen. Abonnement daar weer opgezegd en in de bestaande woning blijven wonen met het nog steeds bestaande KPN abonnement (25 jaar) Door fout KPN werd hier ook het abonnement afgesloten. 3 weken geen internet en tv. Na veel ellende opgelost. Boete van KPN a 650 euro wegens noodzakelijke verkoop van de andere woning, terwijl de verhuizing niet plaats kon vinden. Nooit ingeschreven gestaan op het nieuwe adres. Verhuizing van abonnement terug niet mogelijk, omdat deze al bestond. Hoe dan? 3 maal een klacht door KPN afgewezen. U moet dan maar rechtsbijstand regelen. Check. Gedaan. Nu is KPN weer aan bod. Dit gaat jullie geld kosten aan wellicht een stevige schadevergoeding. Concusie: relatie verpest. Bedankt KPN voor de ellende voor een verhuizing die niet door kon gaan.
- Community
- Internet en thuisnetwerk
- Internet
- Onterechte kosten voor mislukte verhuizing en blijven wonen op zelfde adres
Onterechte kosten voor mislukte verhuizing en blijven wonen op zelfde adres
- 11 maart 2025
- 86 reacties
- 1461 keer bekeken
Toon eerste bericht
86 reacties
- Wijsgeer
- 3526 reacties
- 16 maart 2025
Fout, het ging om een toekomstige verhuizing die achteraf nooit plaats heeft gevonden😉
De beslissing om het 2e abonnement te nemen werd genomen door ene ​
Een 2e abonnement nemen werd mogelijk gemaakt doordat op het nieuwe adres nog geen KPN abonnement stond geregistreerd.
Een 2e abonnement nemen en dan later het oude abonnement laten opheffen heeft nog een ander probleem. De emailadressen en de bijbehorende email verdwijnen dan ook bij het opheffen.
Een 2e abonnement nemen betekent ook dubbele kosten.
Het was simpeler geweest om bij verhuizing (die nooit heeft plaatsgevonden) het abonnement ook te laten verhuizen naar een ander adres. Dat kan men ook doen als men abonnement heeft op een krant of een tijdschrift of een ander abonnement.
- Helper
- 167 reacties
- 16 maart 2025
Ik ken niet de hele gebeurtenissen maar zie hier dat vele voor de kant van KPN kiezen en ​
Er is geen sprake van ​
TS doet het voorkomen alsof alles de schuld van KPN is. En dat is natuurlijk niet waar. Hij heeft zelf ervoor gekozen een nieuw contract te sluiten. Dus logisch dat hij een boete moet betalen als hij dat nieuwe contract voortijdig beëindigt.
Fout, het ging om een toekomstige verhuizing die achteraf nooit plaats heeft gevonden😉
Toekomstige verhuizing waarvoor ​
Dus kijk ook eens kritisch naar je eigen handelen voordat je KPN als enige schuldige voor deze situatie aanwijst. Als je dat zou lukken zou een oplossing een stuk makkelijker te vinden zijn.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
Ik ken niet de hele gebeurtenissen maar zie hier dat vele voor de kant van KPN kiezen en ​
Er is geen sprake van ​
TS doet het voorkomen alsof alles de schuld van KPN is. En dat is natuurlijk niet waar. Hij heeft zelf ervoor gekozen een nieuw contract te sluiten. Dus logisch dat hij een boete moet betalen als hij dat nieuwe contract voortijdig beëindigt.
Toekomstige verhuizing waarvoor ​
Dus kijk ook eens kritisch naar je eigen handelen voordat je KPN als enige schuldige voor deze situatie aanwijst. Als je dat zou lukken zou een oplossing een stuk makkelijker te vinden zijn.
Ik heb niet bewust een nieuw contract met een boeteclausule afgesloten. Ik heb aangegeven dat ik mijn bestaande abonnement toekomstig wilde verhuizen, maar mijn bestaande woning nog moest worden verkocht en ik in de nieuwe woning alvast internet wilde voor overbrugging. Helaas verkocht ons huis niet en zijn we gebleven op het huidige oude adres. Het nieuw aangekochte huis is weer verkocht. Wij stonden daar zelfs nooit ingeschreven. Alles is gewoon netjes gecommuniceerd. Plots werden beide adressen afgesloten door KPN en krijg ik ook nog een boete
- Wijsgeer
- 3526 reacties
- 16 maart 2025
Afgaande op jouw laatste antwoord had je een logische reden om een 2e abonnement af te sluiten. Dan moet je ook de consequenties daarvan accepteren, inclusief een boete bij te vroeg opzeggen. Nee, ik denk niet dat een klacht hier een andere uitkomst gaat brengen.
Misschien was het mogelijk geweest om om op het nieuwe adres tijdelijk een mobiele verbinding te gebruiken i.p.v. een vaste verbinding (glasvezel of kabel) als de verbinding nog niet actief was ?
Ik heb mijn standpunt al in meerdere antwoorden in dit topic gegeven en dat ga ik hier niet nog een keer herhalen. Zoals de zaken er nu voor staan is het voor mij nu “Einde Discussie" met dit antwoord.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
Afgaande op jouw laatste antwoord had je een logische reden om een 2e abonnement af te sluiten. Dan moet je ook de consequenties daarvan accepteren, inclusief een boete bij te vroeg opzeggen. Nee, ik denk niet dat een klacht hier een andere uitkomst gaat brengen.
Misschien was het mogelijk geweest om om op het nieuwe adres tijdelijk een mobiele verbinding te gebruiken i.p.v. een vaste verbinding (glasvezel of kabel) als de verbinding nog niet actief was ?
Ik heb mijn standpunt al in meerdere antwoorden in dit topic gegeven en dat ga ik hier niet nog een keer herhalen. Zoals de zaken er nu voor staan is het voor mij nu “Einde Discussie" met dit antwoord.
Dat vind ik dan een kortzichtig antwoord, waarbij wij de waarheid, het verloop en de doelstelling van deze actie van KPN gaan onderzoeken. Zoals al gezegd: Een interessante Case. Ik weet niet of je voor KPN werkt, maar als deze op deze manier omgaan met klanten die al 35 jaar een abonnement hebben en deze door fouten van KPN nog eens een keer een trap na geeft, dan hou je dadelijk niemand meer over met deze houding. Weleens van behoud gehoord?
- 784 reacties
- 16 maart 2025
​
Dan mis ik in wat hier allemaal is voorbijgekomen de vraag heb je de opzegging van het nieuwe abonnement zelf via Mijn KPN hebt gedaan of telefonisch?
Er zal een oorzaak zijn waarom ook het bestaande abonnement is beëindigd. Dat kan bijna alleen door miscommunicatie zijn ontstaan. En hoe dat is ontstaan dat zal moeten worden uitgezocht.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
Dat vind ik dan een kortzichtig antwoord, waarbij wij de waarheid, het verloop en de doelstelling van deze actie van KPN gaan onderzoeken. Zoals al gezegd: Een interessante Case. Ik weet niet of je voor KPN werkt, maar als deze op deze manier omgaan met klanten die al 35 jaar een abonnement hebben en deze door fouten van KPN nog eens een keer een trap na geeft, dan hou je dadelijk niemand meer over met deze houding. Weleens van behoud gehoord? Dat geldt tevens voor de tekst die ik er steeds onder uw antwoorden als afsluiting lees:
reicht mit einiger Sicherheit über das erste Zusammentreffen mit der feindlichen Hauptmacht hinaus." Helmuth Graf von Moltke (1800 – 1891).
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
​
Dan mis ik in wat hier allemaal is voorbijgekomen de vraag heb je de opzegging van het nieuwe abonnement zelf via Mijn KPN hebt gedaan of telefonisch?
Er zal een oorzaak zijn waarom ook het bestaande abonnement is beëindigd. Dat kan bijna alleen door miscommunicatie zijn ontstaan.
Ik vraag mij ook nog steeds af waarom dat abonnement was afgesloten voor dat nieuwe adres? Zeker omdat ik lees dat er niemand heeft gewoond. Is die verbinding dan alleen gebruikt tijdens klus werkzaamheden aan die nieuwe woning?
Rowie, Dat klopt helemaal wat je zegt. Het was om alvast te klussen en bv. Domotica aan te sluiten. Opzegging van het nieuwe abonnement is zowel telefonisch als hierna schriftelijk gedaan. Men wilde een uitschrijving op het adres, maar wij stonden daar nooit ingeschreven, omdat we nog op ons huidige adres ingeschreven stonden en ons huis te koop stond. We zouden na overleg KPN informeren als wij officieel zouden verhuizen. Helaas verkocht ons vestaande huis niet en zijn we gebleven en het nieuw aangekochte huis maar weer verkocht. Hierna werden we op beide adressen volledig afgesloten door KPN, waardoor we 3 weken geen internet hadden en na het herstel een boete op het aansluiten van het weer verkochte huis van 650 euro.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
​
Er zal een oorzaak zijn waarom ook het bestaande abonnement is beëindigd. Dat kan bijna alleen door miscommunicatie zijn ontstaan.
Ik vraag mij ook nog steeds af waarom dat abonnement was afgesloten voor dat nieuwe adres? Zeker omdat ik lees dat er niemand heeft gewoond. Is die verbinding dan alleen gebruikt tijdens klus werkzaamheden aan die nieuwe woning?
Rowie, Dat klopt helemaal wat je zegt. Het was om alvast te klussen en bv. Domotica aan te sluiten. Opzegging van het nieuwe abonnement is zowel telefonisch als hierna schriftelijk gedaan. Men wilde een uitschrijving op het adres, maar wij stonden daar nooit ingeschreven, omdat we nog op ons huidige adres ingeschreven stonden en ons huis te koop stond. We zouden na overleg KPN informeren als wij officieel zouden verhuizen. Helaas verkocht ons bestaande huis niet en zijn we gebleven en het nieuw aangekochte huis maar weer verkocht. Hierna werden we op beide adressen volledig afgesloten door KPN, waardoor we 3 weken geen internet hadden en na het herstel een boete op het aansluiten van het weer verkochte huis van 650 euro.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
​
Rowie, Dat klopt helemaal wat je zegt. Het was om alvast te klussen en bv. Domotica aan te sluiten. Opzegging van het nieuwe abonnement is zowel telefonisch als hierna schriftelijk gedaan. Men wilde een uitschrijving op het adres, maar wij stonden daar nooit ingeschreven, omdat we nog op ons huidige adres ingeschreven stonden en ons huis te koop stond. We zouden na overleg KPN informeren als wij officieel zouden verhuizen. Helaas verkocht ons bestaande huis niet en zijn we gebleven en het nieuw aangekochte huis maar weer verkocht. Hierna werden we op beide adressen volledig afgesloten door KPN, waardoor we 3 weken geen internet hadden en na het herstel een boete op het aansluiten van het weer verkochte huis van 650 euro. We zijn al 35 jaar trouwe klant en dan krijg je dit👊😪
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 16 maart 2025
​
Rowi, Dat klopt helemaal wat je zegt. Het was om alvast te klussen en bv. Domotica aan te sluiten. Opzegging van het nieuwe abonnement is zowel telefonisch als hierna schriftelijk gedaan. Men wilde een uitschrijving op het adres, maar wij stonden daar nooit ingeschreven, omdat we nog op ons huidige adres ingeschreven stonden en ons huis te koop stond. We zouden na overleg KPN informeren als wij officieel zouden verhuizen. Helaas verkocht ons bestaande huis niet en zijn we gebleven en het nieuw aangekochte huis maar weer verkocht. Hierna werden we op beide adressen volledig afgesloten door KPN, waardoor we 3 weken geen internet hadden en na het herstel een boete op het aansluiten van het weer verkochte huis van 650 euro. Dat is nooit volgens de afpraak geweest. Wij kunnen er niets aan doen dat we dat huis weer moesten verkopen. We hadden op ons bestaande adres al 25 jaar een uitgebreid pakket bij KPN. Helaas werd die ook afgesloten door KPN.
- 784 reacties
- 16 maart 2025
Die afkoopsom (geen boete) is terecht. Zeker als dat 'overbruggings' abonnement een jaarabonnement met korting betrof daar is geen speld tussen te krijgen. Met een maandabonnement was dit nooit gebeurd dan had je hooguit een maand opzegtermijn.
Je kan er inderdaad weinig aan doen dat je dat nieuwe huis moest verkopen maar dat veranderd helaas weinig aan de afkoopsom bij opzegging voor het einde van de contract periode.
Het enige wat KPN te wijten valt is de beëindiging van het bestaande abonnement. Uit coulance die afkoopsom kwijt schelden is in dit geval toch iets wat netjes zou zijn.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 17 maart 2025
Die afkoopsom (geen boete) is terecht. Zeker als dat 'overbruggings' abonnement een jaarabonnement met korting betrof daar is geen speld tussen te krijgen. Met een maandabonnement was dit nooit gebeurd dan had je hooguit een maand opzegtermijn.
Je kan er inderdaad weinig aan doen dat je dat nieuwe huis moest verkopen maar dat veranderd helaas weinig aan de afkoopsom bij opzegging voor het einde van de contract periode.
Het enige wat KPN te wijten valt is de beëindiging van het bestaande abonnement. Uit coulance die afkoopsom kwijt schelden is in dit geval toch iets wat netjes zou zijn.
Dankjewel voor je antwoord Rowi. Deze is in ieder geval zinvol. De bal ligt dan nu wel bij KPN.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 17 maart 2025
Hou er rekening mee dat deze tekst onder uw berichten zal worden meegenomen in het vervolg en consequenties voor u kan hebben als medewerker van KPN.
- Helper
- 167 reacties
- 17 maart 2025
Wat is dat nu weer voor een belachelijk dreigement? ​
En ook "al 35 jaar een abonnement hebben" geeft geen enkel meer recht dan een korter abonnement. Ik hoop dat KPN snel korte metten maakt met deze klant want op zulke klanten zit geen enkel bedrijf te wachten.
- Moderator
- 1038 reacties
- 17 maart 2025
​
Verder kan ik je helaas niet inhoudelijk helpen hierbij, omdat we hier op de Community geen individuele cases behandelen. Ook geef je aan dat het al bij de rechtsbijstand ligt en die nemen vanzelf contact op met KPN. Het zal niet meteen tot een rechtszaak komen, maar eerst zal er onderling tot een overeenstemming geprobeerd worden te komen. Mocht dat dan niet lukken, dan pas zal de gang naar de rechter gemaakt worden. Maar ik schat zo in dat deze case op korte termijn opgelost is.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 17 maart 2025
Beste Arjan, bedankt voor je bericht. Ik eenk ook dat deze snel opgelost is, buiten de klachtenafdeling om en op een hoger level. Ik denk wel dat jullie een signaleringsfunctie moeten hebben bij bijzondere situaties en in dit kader de betreffende afdeling snel moet laten ageren op dit soort klachten, zodat ze snel de situatie en klantenrelatie kunnen herstellen. Zoals al eerder gezegt gaat dit iedereen veel werk leveren en dat kost veel geld. Dat kan voorkomen worden met een snelle oplossing. Ik hoop dat jullie mijn mening delen.
- Moderator
- 8529 reacties
- 17 maart 2025
Ik heb even opgeruimd hier in het topic, aangezien er dubbele reacties geplaatst werden en daarnaast de toon er niet vriendelijker op werd. Laten we 't verder weer vriendelijk en on topic houden, volgens onze community regels, dank!
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 19 maart 2025
Ik heb even opgeruimd hier in het topic, aangezien er dubbele reacties geplaatst werden en daarnaast de toon er niet vriendelijker op werd. Laten we 't verder weer vriendelijk en on topic houden, volgens onze community regels, dank!
Beste Alexandra, allereerst bedankt voor je ingrijpen op dit topic. inmiddels heeft Achnea Rechtsbijstand de zaak onderzocht en beoordeeld. Conclusie is dat de schuld na onderzoek duidelijk bij KPN ligt. Ze zullen allereerst mij compenseren voor jullie boete en hiernaast de gedeeltelijk externe kosten voor opnieuw aansluiten van alle externe apparatuur. Deze zullen ze op jullie verhalen. Ook van jullie verwacht ik hiernaast, als 35 jaar trouwe klant een goede compensatie voor alle ellende die KPN heeft veroorzaakt, omdat alle door ons gemaakte kosten, tijd en ellende hiermee niet zijn gecompenseerd. Jullie kunnen hier in privé met mij contact over opnemen, eventueel in overleg met de directie. Het is jammer dat alles zo heeft moeten lopen. Ik zie graag jullie persoonlijk contact tegemoet om de zakelijke betrekkingen te kunnen herstellen. Ik ga ervan uit dat jullie inmiddels intern bekend zijn met deze Case. Zoniet dan kunnen jullie op verzoek privé mijn klantnummer(s) krijgen voor nader overleg.
- Wijsgeer
- 1200 reacties
- 19 maart 2025
Ik denk dat je voor dat soort dingen nog steeds afhankelijk ben van je rechtsbijstand kpn op het forum kan nu niks meer voor je doen denk ik
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 20 maart 2025
Ik denk dat je voor dat soort dingen nog steeds afhankelijk ben van je rechtsbijstand kpn op het forum kan nu niks meer voor je doen denk ik
Het is jammer dat de auteurs van dit forum zich ineens stil houden. Dat zegt iets over de onzin van dit forum. Wanneer het te heet onder de voeten wordt voor KPN dan zijn ze niet meer bereikbaar voor feedback en wordt de discussie gesloten, omdat KPN probeert zich te beschermen tegen gemaakte fouten en niet eerlijk deze wil toegeven. Dat is schaamtelijk en schadelijk voor het vertrouwen in KPN. De auteurs moeten zich in deze ook schamen, want ook zij bieden geen enkele oplossing om 35 jaar en eerlijke trouwe klanten te helpen met hun ellende veroorzaakt door KPN. Op deze manier heeft dit KPN forum geen enkele betekenis meer en is het beter voor KPN hiermee te stoppen.
- Wijsgeer
- 1200 reacties
- 20 maart 2025
​
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 20 maart 2025
​
Jammer MR_CHiP dat je communiceert met een Nickname. Maak je kenbaar. Ik bepaal zelf hoe zaken lopen. Daar hoef jij mij niet op aan te spreken.
- Moderator
- 28406 reacties
- 21 maart 2025
Goedemorgen ​
Mr Chip's opmerking in dit geval is terecht. Het herhalen van berichten (reposten) is iets dat we liever niet zien, staat ook in onze huisregels. Herhalen van berichten in hetzelfde topic maakt een topic onoverzichtelijker. Als het eens een keertje gebeurt, geen probleem. Het kan immers ook per ongeluk gaan. Dan halen we het weg (wat ik in dit geval ook met jou herhaalde bericht heb gedaan).
Dan, dit.
inmiddels heeft Achnea Rechtsbijstand de zaak onderzocht en beoordeeld. Conclusie is dat de schuld na onderzoek duidelijk bij KPN ligt. Ze zullen allereerst mij compenseren voor jullie boete en hiernaast de gedeeltelijk externe kosten voor opnieuw aansluiten van alle externe apparatuur. Deze zullen ze op jullie verhalen. Ook van jullie verwacht ik hiernaast, als 35 jaar trouwe klant een goede compensatie voor alle ellende die KPN heeft veroorzaakt, omdat alle door ons gemaakte kosten, tijd en ellende hiermee niet zijn gecompenseerd. Jullie kunnen hier in privé met mij contact over opnemen, eventueel in overleg met de directie. Het is jammer dat alles zo heeft moeten lopen. Ik zie graag jullie persoonlijk contact tegemoet om de zakelijke betrekkingen te kunnen herstellen. Ik ga ervan uit dat jullie inmiddels intern bekend zijn met deze Case. Zoniet dan kunnen jullie op verzoek privé mijn klantnummer(s) krijgen voor nader overleg.
Je geeft aan dat het bij je Rechtsbijstand ligt. Dat is natuurlijk je goed recht. Maar dat betekent wel dat vanaf het moment dat jij dit bij hen hebt neergelegd, wij hier inhoudelijk niet meer met jou over doorgaan. Vanaf dat moment zijn zij namelijk de partij die met ons in gesprek gaat. En dat gaat niet via de Community. Vanuit ons, de moderators, wordt er dan ook geen verdere inhoudelijke actie ondernomen voor of met jou.
- Auteur
- Topper
- 38 reacties
- 21 maart 2025
Goedemorgen ​
Mr Chip's opmerking in dit geval is terecht. Het herhalen van berichten (reposten) is iets dat we liever niet zien, staat ook in onze huisregels. Herhalen van berichten in hetzelfde topic maakt een topic onoverzichtelijker. Als het eens een keertje gebeurt, geen probleem. Het kan immers ook per ongeluk gaan. Dan halen we het weg (wat ik in dit geval ook met jou herhaalde bericht heb gedaan).
Dan, dit.
inmiddels heeft Achnea Rechtsbijstand de zaak onderzocht en beoordeeld. Conclusie is dat de schuld na onderzoek duidelijk bij KPN ligt. Ze zullen allereerst mij compenseren voor jullie boete en hiernaast de gedeeltelijk externe kosten voor opnieuw aansluiten van alle externe apparatuur. Deze zullen ze op jullie verhalen. Ook van jullie verwacht ik hiernaast, als 35 jaar trouwe klant een goede compensatie voor alle ellende die KPN heeft veroorzaakt, omdat alle door ons gemaakte kosten, tijd en ellende hiermee niet zijn gecompenseerd. Jullie kunnen hier in privé met mij contact over opnemen, eventueel in overleg met de directie. Het is jammer dat alles zo heeft moeten lopen. Ik zie graag jullie persoonlijk contact tegemoet om de zakelijke betrekkingen te kunnen herstellen. Ik ga ervan uit dat jullie inmiddels intern bekend zijn met deze Case. Zoniet dan kunnen jullie op verzoek privé mijn klantnummer(s) krijgen voor nader overleg.
Je geeft aan dat het bij je Rechtsbijstand ligt. Dat is natuurlijk je goed recht. Maar dat betekent wel dat vanaf het moment dat jij dit bij hen hebt neergelegd, wij hier inhoudelijk niet meer met jou over doorgaan. Vanaf dat moment zijn zij namelijk de partij die met ons in gesprek gaat. En dat gaat niet via de Community. Vanuit ons, de moderators, wordt er dan ook geen verdere inhoudelijke actie ondernomen voor of met jou.
Beste Erik van KPN, ik heb waardering voor wat je schrijft, echter deze signaleringsfunctie is door jullie niet goed opgepakt. Dit heeft juist geleid tot een juridisch conflict. Ik denk dat communicatie tussen jullie, het verkoopkanaal en de klachtenafdeling niet juist verlopen. Ik adviseer jullie hier iets aan te doen, want, zoals ik heb gezegd, dan heeft zo'n community in beginsel geen zin. Problemen filter je in diverse lijnen en divisies. Hier gaat duidelijk wat fout. Het resultaat is bekent. KPN kan hiervan leren. Nogmaals heb ik tot heden niets meer over de zaak gehoord. Een ontevreden klant dus, die al 35 jaar klant is. Dit is beschamend voor KPN als zoveel mensen zich hiermee moeten bemoeien en er niet daadwerkelijk een oplossing met de klant komt.
De Kennisbank
...
Gerelateerde onderwerpen
Gruppenwecker funktioniert nicht bei Stromunterbrechung / nicht alle Lautsprecher mit derselben Lautstärke
LautsprecherDie neue Sonos-App und zukünftige Funktionsupdates
Controller und MusikdiensteSystem hängt extremicon
LautsprecherEuer Feedback zur neuen Sonos App
Controller und MusikdiensteErweiterungsmöglichkeit um Bluetooth zu nutzenicon
Tragbare Lautsprecher
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK