Skip to main content

Hallo,

Sinds juni vorig jaar een kpn abonnement via glasvezel. Nog nooit verbinding problemen gehad, maar vandaag rond 14 uur was internet verbinding ineens weg. In de meterkast gekeken, internet lampje van kpn box v12 knippert snel. Maar wat mij opviel was dat het kastje waar glasvezel binnenkomt, van kpn netwerknl, het pon lampje aan het knipperen was. 

Ik heb contact gehad via de chat met KPN netwerknl maar die doen niks, ik moet dit melden bij kpn. Ik heb via de website van kpn de storinsprocedure doorlopen en aan het einde kon ik alleen een afspraak inplannen met een kpn monteur. Die komt pas over 2 dagen!!!

 

Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt (zat vroeger bij Ziggo en de langste storing ooit was iets van 4 uur), dat bij een storing die duidelijk niet bij mij ligt pas na 2 dagen iemand komt kijken, en ik vermoed dat de kpn monteur zodra hij het pon lampje ziet knipperen dit meteen doorzet naar kpn netwerknl. Ik maak me dus zorgen dat dit wel heel lang gaat duren. Ik heb zowel de kpn box als de glasvezel apparaat van netwerknl meerdere keren van het stroom gehaald... Maar pon lampje blijft knipperen.

Heeft iemand hier ervaring mee en is het normaal dat bij een dergelijke storing je dagenlang zonder internet zit?

Welkom op ons forum @David100. Wat rot dat je verbinding het ineens niet doet, logisch dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Goed dat je een seintje geeft.

We kijken hier graag naar wat we voor je kunnen doen. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken.


Hoi Alexandra, ik heb mijn profiel bijgewerkt. Hopelijk kan dit probleem eerder opgelost worden, want we werken vanuit thuis en geen internet is echt een drama. Hotspot met mijn mobiel (geen kpn) is momenteel de enige optie, maar dat kan ik niet dagenlang volhouden :-(


Hoi @David100, bedankt voor je geduld. Ik heb meteen even meegekeken. Ik vrees dat ik de monteur helaas ook niet kan vervroegen. Als er vervolgstappen gezet moeten worden kunnen deze alleen door deze monteur in gang gezet worden.
Ik zie echter ook een overstapverzoek staan, het is goed mogelijk dat de oorzaak daar ergens in zit. Herken je dit? In dat geval is het namelijk een beetje zonde om de monteur langs te komen omdat die het dan niet op kan lossen. 


Hoi Thomas. Toevallig ben ik een half uur geleden gebeld door kpn met de vraag of de monteur vandaag ook welkom was. Nou, daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Die komt er zo aan. Wat betreft de overstap, dat klopt, maar dat is pas begin  juli. Ik hoop dat ik niet een maand te vroeg afgesloten ben, maar dat zou vreemd zijn omdat ik ook een bevestiging heb van kpn met de datum waarop het abonnement eindigt, en dat is niet op 30 mei :wink: ​​​​. Ik laat straks hier weten wat het probleem nou precies was. 


oja, ik zie het :sweat_smile: juni/juli. Ik haal ze nog altijd door elkaar. Hou ons op de hoogte!