Skip to main content

Hi, I hope you can help with the following. I ordered internet only (glasvezel) with start date 15 May 2024 at my new adress. I did not have a KPN subscription before. I got the box, but no SMS or email with my customer number or subscription number yet or any other information when the subscription will start. 

Also, I noted that the glasvezel connection in the meter box looks weird. Hence would like to book a monteur. But cannot do that without a customer or subscription number since I cannot link my contract in the app. On the contract document itself there is also no contract, customer or subscription number mentioned. 

Antwoord gerust in het Nederlands, ik kan het lezen. Schrijven vind ik nog steeds een beetje lastig.

Hi @Suomikiarah,

Goed dat je hier even aan de bel trekt als je er niet helemaal uitkomt, we denken graag even met je mee!

Je geeft aan dat je geen sms of email hebt ontvangen met je klant- of abonnementsnummer, heb je überhaupt geen sms'jes en emails ontvangen over je abonnement? Of dat wel, maar is er nergens een klantnummer te vinden?

Ik wil je hoe dan ook aanraden om even met ons gratis klantenservicenummer te bellen via 0800 - 0402, ze kunnen dan samen met jou direct een afspraak maken met een monteur!


Bedankt voor uw snelle antwoord. De monteur staat gepland voor vrijdag en ik heb het klantnummer van de hotline ontvangen. 


Heel fijn dat het nu allemaal geregeld is @Suomikiarah, bedankt dat je het nog even laat weten 😊


Reageer