Skip to main content

Ik heb 2 tv ontvangers en een modem retour gestuurd naar KPN. Zowel vorige week als vandaag een email van jullie ontvangen dat het nog niet retour gestuurd is. De track & trace geeft aan dat de zending bij jullie op 8 maart is afgeleverd. Hoe kan dit worden afgehandeld? 

 

Mvg

Hallo @Caroline Breda ,

Je kunt dit navragen via de chat of via de telefoon. En KPN maakt dan meteen een melding in de administratie dat je het opgestuurd hebt. 

(Bewaar nog wel even het verzendbewijs wat je hebt ontvangen bij het Post-NL-inleverpunt. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


Bedankt voor je tip. De chat gebruikt en antwoord van de KPN medewerkster was dat zij mij niet kon helpen..... Ik moet wachten op de aanmaningen van KPN (ik heb er nu 3) en dan gaan bewijzen dat ik het wel verstuurd heb op het moment dat zij dat gaan eisen..…

Dit echt het meest debiele antwoord dat ik ooit van een klantenservice ontvangen heb…

Maar, verzend bewijs heb ik dus verder geen issue..

Jij, nogmaals bedankt voor je hulp. Indien iemand van KPN dit ook leest, graag actie dit is bijzonder vreemd!

Fijn weekend 


Beste Caroline, ik heb hetzelfde probleem. Op 1 maart keurig volgens de regels retour gestuurd maar je wordt wel door KPN platgemaild dat ze de spullen nog niet retour hebben ontvangen. Denk dat het een probleem is bij de externe partij die het retourproces voor KPN regelt. Ben benieuwd of er iemand van KPN meeleest in dit draadje...


Hi @Caroline Breda en @DKU

Ik verwacht dat die brieven elkaar hebben gekruist. Bij DKU zie ik dat iig wel, geen zorgen dus. 

Caroline, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook even nakijken. :relaxed:


Dank je wel voor de snelle reactie Alex_P!

 


Ik heb in juli 2021 gebruik gemaakt van het KPN aanbod om de kwaliteit van mijn inhuis wifi verbindingen te testen.

Het resultaat was dat KPN voorstelde het WiFi modem te vernieuwen en twee SuperWifi punten te installeren. Deze combinatie was in de aanbieding bij KPN.

Op 17-08-2021 heb ik deze items ontvangen en op dezelfde dag mijn oude modem geretourneerd via PostNL onder Barcode 3SIPBR000036344.

Aangezien mijn Wifi verbindingen in het huis bij alleen al de vervanging van het nieuwe modem reeds goed waren, heb ik afgezien van de Super Wifi punten en deze op 24-08-2021 via PostNL geretourneerd onder Barcode 3SLFVZ055059735

Na ontvangst van mijn KPN rekening in September heb ik telefonisch contact met KPN gehad, waarbij mij werd medegedeeld dat het met de nota van Oktober verrekend zou worden; echter dat is niet gebeurd. Vandaag heb ik wederom met KPN contact gehad en nu werd gezegd dat ik een mail diende te versturen en

van beide de Post NL retourleveranties als bewijs diende toe te voegen. Blijkt dat KPN voor klachten helemaal geen email adres heeft.