Skip to main content
Sticky

Richt nog makkelijker je eigen thuisnetwerk in via de MijnKPN app

Richt nog makkelijker je eigen thuisnetwerk in via de MijnKPN app
Toon eerste bericht

44 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24331 reacties
  • 18 juli 2025

Dit komt doordat het gefaseerd wordt uitgerold. Iedereen kan de app al downloaden, maar de functies worden in stappen voor alle gebruikers beschikbaar. Dus nog even geduld tot dit ook voor jou beschikbaar is. 

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • 81 reacties
  • 21 juli 2025

Bij mij verwijst de KPN app naar de thuis app (terwijl ik al een tijdje de KPN app gebruikte voor wifi instellingen)
Toch de thuis app maar weer geïnstalleerd en wat denk je? Deze verwijst naar de KPN app.

Lijkt of het er nu een beetje tussen blijft hangen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Want kan nu niks inzien/aanpassen (via de apps)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Er gaat dan inderdaad iets fout bij jou ​@FamvDijk. Vanuit onze technische systemen is jouw modem ook niet te bereiken. Is het mogelijk om jouw Box 12 een fabrieksreset te geven? 

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • 81 reacties
  • 21 juli 2025

Ja, Uiteraard kan dat maar zit ik totaal niet op te wachten eigenlijk….
Heb 3 verschillende netwerken waarvan in 1 al mijn smarthome gebeuren zit.

Eigenlijk geen zin om dat allemaal opnieuw te moeten instellen.
Ik ga er even over nadenken, Misschien dat ik het in mijn vakantie wel even op pak als ik tijd en zin over heb.

Is het een optie om te wachten op een nieuwe update?
Of zou dat geen verschil maken?
Het is namelijk denk ik ook met de laatste update gebeurd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 21 juli 2025

Even de update afwachten kan op zich geen kwaad natuurlijk ​@FamvDijk. Want ik kan begrijpen dat je even niet op een reset zit te wachten. Ik hoor graag wat je eventuele bevindingen zijn.

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 151 reacties
  • 24 juli 2025

De optie 'Mijn Wifinetwerk'  heeft er een optie bij gekregen 'Wifi verbeteren', helaas alleen met een link naar de oude 'wifi manager', zonder nieuwe extra opties zoals 'Bepalen beste plek voor je SuperWifi punten' en 
'Inzicht in stoorbronnen: apparaten die je wifi vertragen'. Maar we zijn weer een stapje verder. 

Wat wel nieuw is zie je in de 2e schermafdruk, 'toestemming voor het gebruik van je gegevens', alleen zit daar onder verstopt een blok waar je een vinkje moet zetten. Maar dat blokje is net niet zichtbaar en je krijgt ook geen melding als je gewoon klikt op 'verbeter mijn wifi' 🤷🏼‍♂️

Met en zonder vinkje doorliep ik dezelfde stappen, maar als je het vinkje hebt gezet moet je die de volgende keer weer zetten. Het is dus geen keuze die onthouden wordt. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8091 reacties
  • 24 juli 2025

Dank voor het melden ​@RonaldM01!

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 151 reacties
  • 24 juli 2025

Graag gedaan ​@Sanne van KPN , de melding:

Er is iets mis gegaan...

We kunnen je mobiele product(en) nu even niet tonen.

Probeer opnieuw

Blijft ook staan 🫣

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8091 reacties
  • 24 juli 2025

Yesss, daar zijn we helaas bekend mee. Op dit moment werken de mobiele producten in MijnKPN niet zoals het zou moeten. Zijn we al druk mee bezig, dus hopelijk is die melding snel weg! 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2871 reacties
  • 24 juli 2025

Ik kom er niet eens in….en dat ging nog ff door zo 😵‍💫😅 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 151 reacties
  • 24 juli 2025

Volgens mij is de oude versie weer even teruggezet, werkt het nu wel ​@Anneke-Anna ?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2871 reacties
  • 25 juli 2025
RonaldM01 schreef:

Volgens mij is de oude versie weer even teruggezet, werkt het nu wel ​@Anneke-Anna ?

Met nog wel een vertraagde inlog werkt het nu wel. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 25 juli 2025

@Anneke-Anna ik ben weer voorzichtig positief nu, als ik zo bij mijzelf kijk. Lijkt weer redelijk goed te werken en ook wel vlot. Bij jou nu ook?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2871 reacties
  • 25 juli 2025
Remco van KPN schreef:

@Anneke-Anna ik ben weer voorzichtig positief nu, als ik zo bij mijzelf kijk. Lijkt weer redelijk goed te werken en ook wel vlot. Bij jou nu ook?

Minder vlot dan voorheen hier. 
Ik kijk het even aan, dank je. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 25 juli 2025

Top! Mocht het toch weer verslechteren laat het dan weten! 

• Helper
  • 30 reacties
  • 31 juli 2025

Bij de keuze : Wifi netwerk beheren

Geeft die aan dat ik niet op met de juiste wifi verbonden bent terwijl dat echt wel zo is

Iemand een tip wat te doen ?

Is een V12 box

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 31 juli 2025

Hoi ​@Willem2018 en bedankt voor jouw bericht :)
In dit geval wil je verzoeken om hiervoor een nieuw topic aan te maken! Dit topic is bedoeld voor het delen van je ervaringen! Voor individuele problemen kun je altijd het beste een eigen topic aanmaken, alvast bedankt :)

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 151 reacties
  • 15 augustus 2025
RonaldM01 schreef:

De optie 'Mijn Wifinetwerk'  heeft er een optie bij gekregen 'Wifi verbeteren', helaas alleen met een link naar de oude 'wifi manager', zonder nieuwe extra opties zoals 'Bepalen beste plek voor je SuperWifi punten' en 
'Inzicht in stoorbronnen: apparaten die je wifi vertragen'. Maar we zijn weer een stapje verder. 

Wat wel nieuw is zie je in de 2e schermafdruk, 'toestemming voor het gebruik van je gegevens', alleen zit daar onder verstopt een blok waar je een vinkje moet zetten. Maar dat blokje is net niet zichtbaar en je krijgt ook geen melding als je gewoon klikt op 'verbeter mijn wifi' 🤷🏼‍♂️

Met en zonder vinkje doorliep ik dezelfde stappen, maar als je het vinkje hebt gezet moet je die de volgende keer weer zetten. Het is dus geen keuze die onthouden wordt. 

Is er al enig zicht op wanneer de optie “Wifi verbeteren” weer wordt vrijgegeven in de MijnKPN app?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2132 reacties
  • 15 augustus 2025

Gaan we even achteraan om te checken of dat weer terugkomt en zo ja, wanneer. 

Edit 17:49 - Helaas is hier nog geen informatie over bekend. Het is nog even afwachten. 

Reageer