Beste KPN Klantenservice,
Al meer dan tien jaar zijn wij klant bij KPN, met maar liefst vijf mobiele abonnementen binnen ons gezin. We hebben altijd met tevredenheid gebruikgemaakt van jullie diensten, tot we overstapten op de aangeboden glasvezel. Sindsdien hebben we helaas alleen maar problemen ervaren met onze internetverbinding. Het afgelopen jaar was de maat echt vol. Ondanks dat we drie keer een nieuw modem hebben ontvangen, bleef het probleem aanhouden. Om de 30 seconden viel de hele wifi weg, waardoor mijn kinderen hun schoolwerk niet konden doen, en mijn man, die software-ingenieur is, niet kon thuiswerken. Ook televisie kijken was onmogelijk; ik moest zelfs via een dongel op het mobiele netwerk streamen om één uur per dag televisie te kunnen kijken (dat betekende dat ik dan niet bereikbaar was op mijn eigen telefoon omdat mijn simkaart in de dongel geplaatst moest worden).
Vorige week heb ik opnieuw contact met jullie opgenomen, gefrustreerd door het aanhoudende probleem. Er werd weer een monteur gestuurd, die wederom het modem verving en wilde vertrekken zonder het probleem op te lossen. Mijn man heeft de monteur vriendelijk verzocht om ook de centrale te controleren, omdat hij vermoedde dat het probleem bij de glasvezelpoorten lag. Om ons “gerust te stellen” ging de monteur dan toch kijken en ja hoor – hij ontdekte dat het inderdaad aan de poort lag en schakelde over naar een andere poort.
Dit probleem hebben we al een jaar bij jullie aangegeven. We betalen elke maand een aanzienlijk bedrag voor een dienst die we nauwelijks hebben kunnen gebruiken. Jullie service heeft ons in deze periode erg teleurgesteld !
Wij verwachten een oplossing en passende compensatie voor het afgelopen jaar, waarin we geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten zoals beloofd.
Met vriendelijke groet,
Rachel