Skip to main content
Antwoord

Sinds recente firmware update problemen met packet loss op mijn V10

• February 3, 2025
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Voor de statistieken… 

Sinds een aantal weken krijg ik ook dagelijks een melding van packet loss op mijn internetverbinding. Gezien het moment waarop de meldingen begonnen, leg ik toch ook de link met deze firmware update...

Setup is een degelijk Unifi-netwerk met een UCG ultra als gateway. Rechtstreekse bekabeling naar de Experia en dan naar het glasvezelkastje (nieuwe kabels getest zonder soelaas). Aanbevelingen vanuit Unifi en KPN (reboot, reset enz.) bieden geen oplossing.

Ik merk het nog niet bij videobellen en de meldingen komen 1 x per dag voor, maar hierbij dus wel een +1 ervaring van een klant.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@eltorreador, welkom op onze community! Ervaar je deze issues ook als je je Unifi netwerk niet gebruikt? Misschien wat lastig testen, maar het zou wel goed uitsluiten waar de oorzaak zit. Hoe heb je de firewall instellingen op je V10 staan?

Had je ook al gebeld om de lijn even uit te laten lezen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hoi ​@eltorreador, welkom op onze community! Ervaar je deze issues ook als je je Unifi netwerk niet gebruikt? Misschien wat lastig testen, maar het zou wel goed uitsluiten waar de oorzaak zit. Hoe heb je de firewall instellingen op je V10 staan?

Had je ook al gebeld om de lijn even uit te laten lezen?