Skip to main content
Beantwoord

Sinds update valt wifi weg op mijn 3 witte superwifi punten en box12

• April 3, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Op mijn 3 witte mesh punten valt sinds de update ook constant wifi uit. Lampjes rood. Nooit allemaal, altijd 1 of 2 van de 3. Of ze zijn wel groen maar niet allemaal te zien in mijnkpn. Vandaag alles gereset, elk punt. Daarna uurtje goed, daarna allemaal een keer rood. Ik gebruik experia 12.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Alffen. Vervelend dat je problemen hebt met je SuperWifi 1 punten na de update. Er is wel iets veranderd in de onderlinge connectie waardoor het kan zijn dat de SuperWifi punten wat dichterbij elkaar dienen te staan. Ze kunnen nu alleen nog via de 5 GHz backhaul contact hebben met elkaar. Als ze de verbinding verliezen met elkaar, dan komt er een rood lampje tevoorschijn. Heb je ze nog op dezelfde plek staan als voor de update? 

Als je meer wilt lezen over de wijzigingen na de update, klik dan hieronder op de link. Ook zijn er nog andere tips and tricks die het proberen waard zijn om de SuperWifi punten beter te laten functioneren. Die lees je in de links eronder. 

Laat maar weten of je iets kunt met alle instructies en anders helpen we je verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Hoi ​@Alffen. Vervelend dat je problemen hebt met je SuperWifi 1 punten na de update. Er is wel iets veranderd in de onderlinge connectie waardoor het kan zijn dat de SuperWifi punten wat dichterbij elkaar dienen te staan. Ze kunnen nu alleen nog via de 5 GHz backhaul contact hebben met elkaar. Als ze de verbinding verliezen met elkaar, dan komt er een rood lampje tevoorschijn. Heb je ze nog op dezelfde plek staan als voor de update? 

Als je meer wilt lezen over de wijzigingen na de update, klik dan hieronder op de link. Ook zijn er nog andere tips and tricks die het proberen waard zijn om de SuperWifi punten beter te laten functioneren. Die lees je in de links eronder. 

Laat maar weten of je iets kunt met alle instructies en anders helpen we je verder!