Ik heb meteen de lijn uitgelezen en zie zo geen rare dingen. De beperking op jouw aansluiting is ingesteld op 64Mbit/s en je experiabox haalt 57Mbit/s binnen momenteel. Het lijkt erop dat Ãets op jouw netwerk zo'n 20Mbit/s gebruikt op het moment dat je deze tests uit hebt gevoerd.
Kun je het eens testen met alles ontkoppeld behalve je bekabelde computer en je experiabox?
Ok, ziet er goed uit. Al eens een andere kabel geprobeerd? Rechtstreeks op het modem? Geen draadloze verbindingset er tussen? Geen andere apparaten in huis die internet gebruiken tijdens de meting? Andere pc of laptop geprobeerd?
@Nick83 - Ja, ik heb alle bovenstaande resultaten verzonden op basis van een bekabelde LAN-verbinding met modem zonder thuis een ander apparaat aan te sluiten. Ik heb ook de DSL-verbindingsdraad veranderd in een andere draad, maar nog steeds hetzelfde resultaat.
Hoi @M. Kumar, welkom op ons forum! Via wifi zal je altijd wel wat verlies hebben maar bekabeld moet je wel 50 kunnen halen met deze aansluiting. Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik krijg 37 mps in plaats van 50 mps, zelfs bij een bekabelde verbinding. Dit is het geval vanaf dag 1 toen ik KPN begon te gebruiken. Eerder had ik T-mobile interent en het gaf me inderdaad 52mpbs op dezelfde lijn.
Ik heb meteen de lijn uitgelezen en zie zo geen rare dingen. De beperking op jouw aansluiting is ingesteld op 64Mbit/s en je experiabox haalt 57Mbit/s binnen momenteel. Het lijkt erop dat Ãets op jouw netwerk zo'n 20Mbit/s gebruikt op het moment dat je deze tests uit hebt gevoerd.
Kun je het eens testen met alles ontkoppeld behalve je bekabelde computer en je experiabox?
Ja, ik heb het net gecontroleerd en nu krijg ik de juiste snelheid. Bedankt voor je hulp @Thomas
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.