26 februari een SMS van KPN: ‘vannacht krijgt je modem een update’. Daarna deden mijn 3 SuperWifi-punten het niet meer. Met hulp van de helpdesk heb ik één van de versterkers aan de praat gekregen, de anderen niet. Twee weken later is er nog steeds geen oplossing. Ondertussen zijn mijn draadloze toestellen op de eerste verdieping en zolder, waaronder een fietstrainer, onbruikbaar. Wat de vervolgstappen zijn en wanneer die verwacht kunnen worden blijft totaal onduidelijk. Er is geen enkele communicatie. En als ik KPN vraag om nieuwe SuperWifi-punten op te sturen dan is het antwoord nee: mijn punten vallen niet meer binnen de garantie. KPN wentelt de consequenties van haar falen volledig af op haar klanten en neemt zelf geen enkele verantwoordelijkheid voor haar eigen falen. Erger nog, er wordt mij doodleuk verteld dat het mij vrijstaat om nieuwe SuperWifipunten te kopen… Ik ben al ruim 25 jaar klant, en ergens anders zal het vast niet veel beter zijn, maar je kunt niet alles pikken. Ik ga nu toch kijken of ik het lopende contract kan laten ontbinden. En als dat niet kan, dan is dit zeker de laatste termijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.