Skip to main content
Antwoord

Veel problemen met de wifi met Box 12

• July 9, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb een kpn box12   alle lichtjes branden groen heb 4 wifi versterkers 1 super wifi in huis.

wifi slecht of geen zelfs de super wifi  is bekabeld brand groen geen wifi telefoons doen niks .

tv hapert  in de avond rond negen uur scheid de wifi er mee uit of heel slecht  heb wifi versterkers bekabeld en ook niks . modem diverse keren gereset  alle lampjes branden groen maar niks .

Kan zelfs nog niet bij mijn kpn inloggen. Op een ande rkanaal zetten gaat niet kom niet in modem.

verder weinig verstand van.

Hoop dat er iemand een oplossing weet 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@tom donhuijsen en welkom bij de KPN Community! Is het met de tips van kevster gelukt om weer verbinding te krijgen?

Zo niet, probeer dan ook een schone installatie van de SuperWifi punten. Volg de stappen daar precies op. Hopelijk draait alles daarna weer soepel. 🙂
Mocht dat niet lukken of mocht je liever persoonlijke hulp willen, dan kun je ook altijd een belafspraak met ons maken. Dan kijkt mijn collega met je mee!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 10, 2025

Alles, en dan bedoel ik alles, resetten en opnieuw installeren. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 10, 2025

Resetten is in de gaatjes prikken. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 12, 2025

Hi ​@tom donhuijsen en welkom bij de KPN Community! Is het met de tips van kevster gelukt om weer verbinding te krijgen?

Zo niet, probeer dan ook een schone installatie van de SuperWifi punten. Volg de stappen daar precies op. Hopelijk draait alles daarna weer soepel. 🙂
Mocht dat niet lukken of mocht je liever persoonlijke hulp willen, dan kun je ook altijd een belafspraak met ons maken. Dan kijkt mijn collega met je mee!