Skip to main content

Wij zijn verhuisd 

De huurwoning heeft een TMobile abonnement.

Dit internet is zo slecht dat wij dit abonnement willen passeren en onze huidige KPN abonnement willen aansluiten op het tijdelijke adres. 

Hoe moeten we dat doen.?

Kan ik het kastje Experia Box v10 hier installeren? 

Indien wij weer vertrekken en naar onze definitieve woning, kan Tmobile abonnement hier dan weer direct worden geactiveerd wanneer je die Internet Box van TMobile installeert. 

Graag jullie hulp 

Hi @W. Bruijn ,

 

Allereerst welkom op het Forum. 

Als je al een KPN abonnement hebt kun je deze meeverhuizen naar je nieuwe adres. Dit kun je doen door hier online je verhuizing door te geven OF door te bellen met de klantenservice op 0800-0402

Als je nog geen actief KPN thuis abonnement hebt kun je natuurlijk een nieuw abonnement aanvragen. Als je een nieuw abonnement afsluit, houdt er dan wel rekening mee dat je een aantal keuzes hebt in contracts vormen. 

Je kunt kiezen tussen een jaarcontract met korting in de eerste 'x’ aantal maanden OF gaan voor  een maandelijks opzegbaar abonnement. Soms loopt er los van deze twee acties nog een derde actie met bv een Wifi versterker van KPN (op dit moment SuperWifi). 

 

Op je profiel zag ik verder geen gegevens staan dus ik kan je helaas niet vertellen wat de verwachte snelheid is op je tijdelijke (of nieuwe) adres. Dit kun je wel vinden op de website vinden door je postcode en huisnummer daar in te vullen. 

 


Reageer