Skip to main content

Hopelijk wordt ik via deze weg wel gehoord, anders ben ik genoodzaakt om mijn bericht nog openbaarde te delen op sociale media.

Het begon allemaal met een verhuizing (internet & tv) van adres A naar adres B. Ten eerste heb ik telefonisch contact op genomen om de datum van verhuizing later in te plannen. Dit was volgens de KPN medewerker in het systeem genoteerd en moest geen probleem zijn. Vervolgens wordt de verhuizing toch uitgevoerd op de eerste datum, waardoor ik op mijn oude adres zonder diensten kom te zitten. Op het nieuwe adres heb ik vervolgens alles geïnstalleerd en ook daar kon ik geen diensten krijgen. Deze 2 weken heb ik vervolgens meerdere malen contact opgenomen met KPN en er is geen oplossing of werkend alternatief gekomen.

Dit zorgde ervoor dat ik zwaar ontevreden en boos ben over de dienstverlening en besloot mijn internet en tv abonnement op te zeggen.  Wederom telefonisch contact gezocht en het abonnement kon niet opgezegd worden omdat de verhuizing nog open stond. Als klant zijnde heb ik hier geen boodschap aan en wil ik gewoon dat het abonnement opgezegd word. Het is KPN zijn probleem dat de verhuizing niet goed gaat. Na vele telefoontjes van allemaal 40 minuten zou het abonnement dan eindelijk opgezegd worden in Oktober. Tot mijn verbazing krijg ik nog een automatische incasso van November, hoe durven jullie als het abonnement al reeds opgezegd is? 

Na al het gedoe met de verhuizing al ik reeds al een klacht ingediend. De eerste keer dat ik gebeld werd door de klachtenlijn, ging mijn telefoon letter nog geen halve seconde over en werd er opgehangen. Ik heb direct terug gebeld en de beste meneer kon me niet helpen, alleen de klacht verder doorzetten. Hierover ontving ik ook een e-mail dat ik binnen 3 werkdagen zou worden terug gebeld. Helaas heb ik na 5 werkdagen nog niets vernomen en zelf weer gebeld. De medewerkster gaf aan dat ik zou gebeld zijn op dag x en aangegeven had dat ik op een later moment terug gebeld zou willen worden. Op dag x heb ik dus helemaal geen telefoontje ontvangen. 

Ik vraag mij echt af waar dit stopt en eis dan ook een vergoeding voor de gemaakte kosten en de niet verkregen diensten. Het is werkelijk schandalig hoe een klant behandeld wordt die jaren trouw klant is geweest. 

Toevoeging: Het internet & tv abonnement zou opgezegd zijn, maar hij staat nog altijd in MijnKPN. Lijkt mij dat dit nog altijd niet gebeurd is aan jullie kant. Ik wil hier niet nog 20.000 keer over hoeven te bellen. REGEL JULLIE ZAKEN.

Best @Maikelkuhhh, welkom! Dit verdient allemaal niet de schoonheidsprijs, als ik dat zo lees. Eerst even een praktisch ding: opzeggen gebeurt bij ons altijd met een maand opzegtermijn. Zeg jij (als voorbeeld) op 10 oktober het abonnement op, dan wordt deze per 10 november opgezegd. Als jij elke 7e van de maand een factuur krijgt, dan krijg je op 7 november nog wel een factuur over de hele maand november. Zodra het dan 10 november is, en het abonnement opgezegd, krijg je een ‘slotfactuur’ met daarin de abonnementskosten tot 10 november terug.

Ik zie dat je je profiel aangevuld hebt, dus ik heb meteen even meegekeken. Mijn collega's hadden inderdaad het abonnement met een maand opzegtermijn beëindigd, per 1 december. Naar aanleiding van jouw klacht wordt dit 15 november én je krijgt de kosten tot 16 oktober terug. Dus zoals ik het nu zie, wordt alles per de juiste datum opgezegd/vergoed. Mijn excuses dat dit allemaal zoveel tijd en moeite heeft gekost!

Reageer