Hallo allemaal,
Ik heb al maanden KPN Service Plus voor 5,- euro per maand bij mijn internet abonnement, en ben daar ook zeer tevreden mee, aangezien je goed en vakkundig wordt geholpen door de medewerkers van KPN Service Plus.
Nu kom ik er, zonder een mededeling of e-mail vanuit KPN, achter dat je KPN Service Plus niet meer als optie kunt afsluiten bij je internet abonnement per 12 november 2024 jongstleden.
Momenteel heb ik KPN Service Plus (gelukkig!) nog binnen mijn abonnement, maar als ik deze optie zou uitzetten, dan krijg je de volgende melding te zien:
KPN Service Plus
5,00/mnd
Vanaf 12 november 2024 is KPN Service Plus niet meer te bestellen.
Heb je op dit moment Service Plus en zet je 't uit? Dan kan je het daarna niet meer bestellen.
Ook de speciale pagina waar je alles kunt lezen over KPN Service Plus is uit de lucht gehaald door KPN, en dus niet meer in te zien.
Dus vandaar de volgende belangrijke vragen aan één van de moderatoren:
- Waarom kun je KPN Service Plus niet meer als losse optie bestellen als klant?
- Houdt KPN Service Plus op met bestaan? Of krijgt het een andere naam of invulling?
- Verandert er wat voor mij iets, nu ik KPN Service Plus nog in mijn pakket heb zitten, en ook beslist niet ga uitzetten?
- Waarom is er niets gecommuniceerd over het stoppen van KPN Service Plus als losse optie, bij je KPN internet abonnement?