Ik heb momenteel een de V10 modem, waarin de WiFi is uitgeschakeld (stuk) De WiFi wordt via kabel vanuit de modem geregeld door 2 Experia versterkers. Aan elkaar gekoppeld, eentje beneden en eentje boven. In huis overal prima WiFi. Nu wil ik graag achterin de tuin (overkapping) ook goede WiFi voor oa TV kijken. Kan ik een derde Experia versterker (zo’n zwarte) draadloos connectenmet de andere 2? En heb ik dan voldoende snelheid? Ik hoor graag!
Beantwoord
Wifi in de tuin verbeteren
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Om goede wifi in te tuin te krijgen moet het het bereik vergroten. Het beste is eigenlijk buiten om dat het wifi signaal moeite heeft om door muren, maar ook door dubbelglas heen te komen. Verder ligt het ook een beetje aan hoe groot de tuin is. Bij een kleine tuin is bijvoorbeeld een versterker bij de achterdeur voldoende (met de deur open). Maar je kan ook een utp kabel door de tuin leggen en er een versterker plaatsen. Bijvoorbeeld met één SuperWifipunt extra.
Het is wel echt, wat zijn je wensen en welke mogelijkheden zijn er.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.