Skip to main content
Beantwoord

Bekabeld aangesloten wifi versterker blijft enkel groen knipperen

• 2 juni 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds een week doet de wifiversterker het niet meer. Ondanks alle resets die we hebben gedaan, alle stappen die we gevolgt hebben, blijft het groen knipperen. De wifivwrsterker zit met een kabel vast aan de modem.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@ANJ-NV en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Mocht het nog niet gelukt zijn, zou je dan eens een schone installatie van het SuperWifi punt willen proberen? 
Mocht dat niet helpen, heb je dan ook een andere internetkabel die je kunt testen? 
Ook ben ik dan benieuwd welke wifi versterker je precies hebt (ronde witte of ronde zwarte bijvoorbeeld). 

Bekijk origineel

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8098 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2025

Hi ​@ANJ-NV en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Mocht het nog niet gelukt zijn, zou je dan eens een schone installatie van het SuperWifi punt willen proberen? 
Mocht dat niet helpen, heb je dan ook een andere internetkabel die je kunt testen? 
Ook ben ik dan benieuwd welke wifi versterker je precies hebt (ronde witte of ronde zwarte bijvoorbeeld). 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 juni 2025

Ik had hetzelfde probleem. (KPN box 12 en 2 superwifi 2 zwart) De supperwiffi aantal malen reset volgens de handleidingen van de KPN. Uren en dagen mee bezig geweest maar bleven maar groen knipperen. Uiteindelijk monteur (service desk KPN) gebeld, hij kon het niet oplossen! Moest maar naar een KPN winkel om daar te vragen ( WAT EEN PRUTSERS BIJ DE SERVICE ) Blijkt de eerst winkel bij mij in de buurt 30 km verder op te liggen! :(

Uiteindelijk na zelf uitzoeken en google: 

Iedereen weer blij thuis ! :)

Reageer