Skip to main content

Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!

• 14 oktober 2024
  • 206 reacties
  • 13793 keer bekeken
Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

206 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16208 reacties
  • 5 december 2024
De Klump schreef:

Is er nog iets over de voortgang te melden? We zijn een maandje verder en ben eigenlijk wel benieuwd. Kan er al iets gedeeld worden?

We zijn nog aan het testen met Android TV, aan de hand van feedback die we hebben gekregen zijn er al een paar dingen verbeterd. Verder is er nog geen nieuws over te delen op dit moment.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • 588 reacties
  • 7 januari 2025

Hoe is de vordering? Wordt de app voor meer testers vrijgegeven of wordt hij binnenkort uitgebracht?

wjb
Superuser
  • 74627 reacties
  • 7 januari 2025
steffen1 schreef:

Hoe is de vordering? Wordt de app voor meer testers vrijgegeven of wordt hij binnenkort uitgebracht?

Hij wordt as we speak voor een beperkt aantal apparaten vrijgegeven.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 44 reacties
  • 8 januari 2025

Ik heb gisteren een update gehad op mijn Philips android tv. Het is versie 08.60.03 Is het de versie waar het hier in het forum over gaat?

wjb
Superuser
  • 74627 reacties
  • 8 januari 2025
Barry1974 schreef:

Ik heb gisteren een update gehad op mijn Philips android tv. Het is versie 08.60.03 Is het de versie waar het hier in het forum over gaat?

Ja, dat is de huidige versie van de smart-TV+ app.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16208 reacties
  • 9 januari 2025

Zoals aangegeven is de Android TV versie van de app nu beschikbaar: 

Vanaf 7 januari 2025 is de nieuwste versie van onze Smart TV app beschikbaar. We starten eerst met tv’s die Android TV gebruiken, dat zijn bijvoorbeeld tv’s van Philips, Sony of Xiaomi. De download van deze nieuwe versie van de Smart TV app bieden we automatisch aan op jouw tv.

Als je op- of aanmerkingen hebt over de app kan je ze daar met ons delen. Daarom sluiten we dit topic hierbij. Een aantal berichten heb ik verplaatst naar bovenstaande topic.

Voor de apps op andere platformen, zoals Tizen (Samsung) en WebOS (LG) volgt later nieuws.