Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 800 reacties
  • 44849 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

800 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Geloof mij, dit is bewust door kpn op slot gezet voor een grote groep vaste klanten. Ik kan niks anders bedenken waarom het nog niet is opgelost. 

Dat is echt onzin, het ordersysteem heeft het gewoon te zwaar met de orders en activaties te verwerken. Zodra dit weer op orde is, kan men de boel weer verder activeren.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
bnh schreef:

Dat is echt onzin, het ordersysteem heeft het gewoon te zwaar met de orders en activaties te verwerken. Zodra dit weer op orde is, kan men de boel weer verder activeren.

Sommige hebben echt geen geduld, deze actie loopt zo goed dit had KPN ook niet verwacht. Dus de servers draaien overuren. 

• 765 reacties
  • 5 februari 2025

@Dennis Overbeek Viaplay is toch ook geen keuze? Een abonnement bij Viaplay levert ook 1 punt op.

De keuze opties staan volledig los van het puntensysteem. Kortom je koopt via KPN 1 zenderpakket en 3 streamdiensten dat levert 4 punten op 1 punt te weinig  en je zal van level 2 naar level 1 terug gaan niet meer dan logisch toch???

De kiesbare opties kan je allemaal als betaalde optie afnemen zoals dat 1pasword kiesbaar bij level1 of neemt het betaald af voor een extra punt.

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 5 februari 2025
Rowi. schreef:

De keuze opties staan volledig los van het puntensysteem. Kortom je koopt via KPN 1 zenderpakket en 3 streamdiensten dat levert 4 punten op 1 punt teweinig  en je zal van level 2 naar level 1 terug gaan niet meer dan logisch toch???

Maar met dat éne zenderpakket heb je dus ook een TV abonnement en dat betekent nog 2 punten.

• 765 reacties
  • 5 februari 2025

Klopt wjb maar het ging mij over wat hij schreef dat dit  'niet de bedoeling kan zijn'

Het antwoord is heel simpel ja dat is wel de bedoeling van dit puntensysteem. Geen 8 punten extra dus slechts 7 punten en je zakt van level 3 naar level 2, geen 4 punten extra en je zakt naar level1.

Het gaat echt alleen maar om de omzet per klant dit systeem is daarom hoofdzakelijk gunstig voor klanten die al veel via KPN afnemen.

Ik ga geen €14,50 per maand extra uit geven voor het Cloudopnemen en zeg Disney plus. Onze 2 telefoon abonnementen kosten nu bij elkaar € 17,50 en 1 abonnement omzetten zet ook weinig zoden aan de dijk.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Grappig om even door te lezen, een heuse discussie op de community van ZIGGO, over de vernieuwde KPN Combivoordeel met zijn 3 levels die deze week zijn gelanceerd.

Het maakt in elk geval de nodige tongen los, ook bij klanten van ZIGGO.

Lees het zelf, klik op de link: KPN Trakteert (Ziggo Community)

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Michel.uit.Arnhem schreef:

Grappig om even door te lezen, een heuse discussie op de community van ZIGGO, over de vernieuwde KPN Combivoordeel met zijn 3 levels die deze week zijn gelanceerd.

😂🤣 LOL! 😜

• 765 reacties
  • 6 februari 2025

Tja, de topic titel KPN trakteert is ook je reinste clickbait. Je zou bijna denken dat degene die het heeft gepost geen Ziggo klant is.

In mijn beleving trakteert KPN niks. En wat hier ook door een enkeling wordt geschreven de verpakking is mooi maar de inhoud valt gedeeltelijk toch tegen. 

I Am Groot
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 91 reacties
  • 6 februari 2025

Misschien is het al gevraagd, maar krijg je wel een herinnering van kpn via email of via de kpn app zodra het half jaar om is en opnieuw te bevestigen.  Of moet je dit zelf alvast in de agenda noteren?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 6 februari 2025
I Am Groot schreef:

Misschien is het al gevraagd, maar krijg je wel een herinnering van kpn via email of via de kpn app zodra het half jaar om is en opnieuw te bevestigen.  Of moet je dit zelf alvast in de agenda noteren?

Je krijgt een mail / bericht van te voren.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 6 februari 2025

Gisteren had ik opnemen gratis en ESPN gratis, nu staat er weer dat het opnemen gratis is maar de ESPN staat weer terug op 14,99
Ben ik nu gek of is de KPN nog niet op orde….

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
Rowi. schreef:

Tja, de topic titel KPN trakteert is ook je reinste clickbait. Je zou bijna denken dat degene die het heeft gepost geen Ziggo klant is.

In mijn beleving trakteert KPN niks. En wat hier ook door een enkeling wordt geschreven de verpakking is mooi maar de inhoud valt gedeeltelijk toch tegen. 

Uiteindelijk moet er een rekening worden voldaan. Of het totale plaatje voor iemand klopt is aan eenieder om te bepalen. Voor mij is dit een welkom extra. Iemand anders heeft liever een mobiel abonnement bij een budget provider. Basis is een goede internetverbinding.  En dat is bij KPN mijn inziens in orde. Dat ze op het Ziggo forum er een topic van maken is niet de moeite van het lezen. Ik kijk en vergelijk en maak een keus.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemorgen allen! 

bnh schreef:
engen87 schreef:

Geloof mij, dit is bewust door kpn op slot gezet voor een grote groep vaste klanten. Ik kan niks anders bedenken waarom het nog niet is opgelost. 

Even een beetje duidelijkheid scheppen: Zoals ​@bnh al zegt, dit is inderdaad onzin. Zoals we ook in het topic aangegeven hebben is het érg druk. We doen ons best om alle verzoeken zo snel mogelijk te verwerken. Probeer het op een later moment opnieuw, dan kan je jouw Combivoordeel kiezen zoals je dat wilt.

huistijger schreef:

Gisteren had ik opnemen gratis en ESPN gratis, nu staat er weer dat het opnemen gratis is maar de ESPN staat weer terug op 14,99
Ben ik nu gek of is de KPN nog niet op orde….

Dat is gek ​@huistijger. Een gemaakte keuze veranderd niet weer, tenzij jij zelf een volgende maand wijzigt. Heb je al een bevestiging ontvangen via de mail? Het kan allemaal iets langer duren gezien de drukte.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 6 februari 2025

Nee niks geen mail ontvangen, ​@Alexandra van KPN  afijn ik wacht het wel af, we zien wel waar het schip strand.
Dan eerst maar koffie.
De bakker heeft een appel/citroen slof, ga ik bestellen (moet 1 dag van te voren)
De sloffen van die bakker zijn enorm lekker.

dglavie
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 31 reacties
  • 6 februari 2025

Heb de ‘aan het verwerken’ afbeelding nog niet echt gezien in dit topic. Heb vrijwel direct het Netflix cadeau gekozen maar staat al 2 dagen dus op deze melding. Nog geen mail gehad ook?

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 170 reacties
  • 6 februari 2025

Leuke actie, maar had gekozen voor netflix basic, maar tot op heden geen mail mogen ontvangen voor het activeren hiervan… Heb enkel mobiel of word deze naar waar het thuis internet + tv heen gestuurd?

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
dglavie schreef:

Heb de ‘aan het verwerken’ afbeelding nog niet echt gezien in dit topic. Heb vrijwel direct het Netflix cadeau gekozen maar staat al 2 dagen dus op deze melding. Nog geen mail gehad ook?

Zoals Alexandra schreef is er vertraging in de verwerking vanwege de enorme toeloop. Geduld is nodig. Ik heb mijn activatie ontvangen maar dit duurde ook wat langer dan we tegenwoordig gewend zijn. Doe zoals ​@huistijger en neem een appel|citroen slof voor bij het wachten 😋

dglavie
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 31 reacties
  • 6 februari 2025
Roy74 schreef:
dglavie schreef:

Zoals Alexandra schreef is er vertraging in de verwerking vanwege de enorme toeloop. Geduld is nodig. Ik heb mijn activatie ontvangen maar dit duurde ook wat langer dan we tegenwoordig gewend zijn. Doe zoals ​@huistijger en neem een appel|citroen slof voor bij het wachten 😋

Jah had al zo vermoeden! Dan gaan we maar weer de klantenservice bellijn in om andere kpn’ers te helpen vandaag en misschien na me dienst werkt het dan :p 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
Nicj56 schreef:

Leuke actie, maar had gekozen voor netflix basic, maar tot op heden geen mail mogen ontvangen voor het activeren hiervan… Heb enkel mobiel of word deze naar waar het thuis internet + tv heen gestuurd?

Naar het mailadres waar je mee inlogt op mijnKPN en dat hoeft niet perse je KPN mail te zijn. Je KPN ID is gekoppeld aan dit mailadres.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 170 reacties
  • 6 februari 2025
Roy74 schreef:
Nicj56 schreef:

Naar het mailadres waar je mee inlogt op mijnKPN en dat hoeft niet perse je KPN mail te zijn. Je KPN ID is gekoppeld aan dit mailadres.

Dan wachten we even af… :-)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 6 februari 2025

Jawel heren, die vertraging is bekend, maar gisteren was het al geregeld, en nu staat het weer teruggezet.

I Am Groot
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 91 reacties
  • 6 februari 2025

Vanochtend vroeg kon je weer even wijzigen. Nu is het alweer te druk.

Mijn wijziging en ontvangen emails tussen bevestiging en verwerking zat al plus minus 8 a 9 uur tussen. En zat ik in de voorhoede om het maar zo te noemen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025
Liane Hendriks schreef:
engen87 schreef:

Inderdaad heb er ook weinig vertrouwen in

Gewoon totaal geen geduld hebben en het is vele mensen gewoon gelukt om het te wijzigen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025
huistijger schreef:

Jawel heren, die vertraging is bekend, maar gisteren was het al geregeld, en nu staat het weer teruggezet.

Dat had ik dus ook!

Gisteren heb ik opnieuw moeten kiezen voor mijn voordeel en toen kreeg ik wel een mail dat Videoland mijn keuze is.

Dus dinsdag keuzes gemaakt en woensdag was dat weer weg en dus opnieuw gedaan.

@Shyrin van KPN Maar ik mis dus nog steeds een overzicht mail met hoe het kostenplaatje nu is?

Frank.1969
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 6 februari 2025

Helaas is volgens mij de drukte en verwerking weer de boosdoener om mijn combivoordeel door te voeren. Sprak gisteren iemand nav mijn terugbel verzoek terug en gaf al aan dat ze dit beter in fases, bijv bepaalde postcodes, in te laten gaan. Nu komt er zo'n massaal gebeuren dat het nog steeds vast loopt. Zo ook bij ons.

Hopelijk dat id loop vd dag, anders vanavond, het op is gelost.