Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 800 reacties
  • 44849 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

800 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Frejel Ik zie dat je al naar het startbericht verwezen bent; daar staat alles uitgelegd 😉 Je kunt jouw voordelen bekijken en eventueel aanpassen via MijnKPN. Let op, het is erg druk op het moment met wijzigingen van de Combivoordelen, dus lukt het niet meteen, probeer het dan later opnieuw.

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 69 reacties
  • 6 februari 2025

Probeer al vanaf het begin van deze aktie met enige regelmaat te kijken wat mijn voordeel is . 

IK hebt tot nu toe alleen dit scherm gezien 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025

@jamrox01 Geduld het is geen kwestie van leven en

dood en je zult heus ergens de komende dagen het kunnen activeren.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geen zorgen, het is geen ‘actie’ die op een gegeven moment verloopt ​@jamrox01. Dit zijn de vernieuwde Combivoordelen, voordelen voor klanten die meerdere abonnementen bij ons hebben. Alle details lees je in het eerste bericht, bovenin.

Zoals ook bovenin het topic en al vaker hier in de reacties is aangegeven: Het is heel erg druk. Er wordt hard aan gewerkt om alle verzoeken te verwerken, om het wijzigen van de voordelen ook voor andere klanten weer mogelijk te maken. Even geduld alsjeblieft; lukt het nu niet, probeer het later nog eens.

jamrox01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 69 reacties
  • 6 februari 2025
Roos79 schreef:

@jamrox01 Geduld het is geen kwestie van leven en

dood en je zult heus ergens de komende dagen het kunnen activeren.

Dat snap ik en is ook geen wereld zaak . Maar probeerde het een paar keer en vond het dus vreemd dat ik er niet doorkwam . Maar als er geen feedback gegeven wordt weten de organisatoren van de aktie ook niet wat er misgaat. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12913 reacties
  • 6 februari 2025

Ik heb het via de app vanmorgen om ongeveer 8 uur geregeld.

Ging goed en snel.

En volgens de app is alles aangepast.

Mail nog niet ontvangen, maar die zie ik t.z.t wel tegemoet.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

Tja ik heb nog steeds een vraagteken terwijl ik zeker weten mobiel en internet heb…

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 6 februari 2025
Tygo0811 schreef:

Tja ik heb nog steeds een vraagteken terwijl ik zeker weten mobiel en internet heb…

En die staan beide op hetzelfde adres geregistreerd?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025
Alexandra van KPN schreef:

​@Yvondo Hi Yvonne, ik zie dat onze Community al mooi uitgelegd heeft wat nu de status is. Het is erg druk, en weet dat er hard aan gewerkt wordt om alles zo snel mogelijk te verwerken en weer beschikbaar te maken voor wie wil wijzigen. Hetzelfde geldt voor jou ​@Frank.1969. Ik hoop dat jullie snel jullie gewenste voordelen kunnen kiezen.

Roos79 schreef:
huistijger schreef:

Jawel heren, die vertraging is bekend, maar gisteren was het al geregeld, en nu staat het weer teruggezet.

Dat had ik dus ook!

Gisteren heb ik opnieuw moeten kiezen voor mijn voordeel en toen kreeg ik wel een mail dat Videoland mijn keuze is.

Dus dinsdag keuzes gemaakt en woensdag was dat weer weg en dus opnieuw gedaan.

@Shyrin van KPN Maar ik mis dus nog steeds een overzicht mail met hoe het kostenplaatje nu is?

Je krijgt twee overzichten te zien ​@Roos79. Eentje wanneer je jouw voordelen kiest en daarna bevestigt. En de tweede ontvang je later per mail. Die bevestigingsmail kan ook later zijn door de drukte. Daarin staat een overzicht van welke voordelen je nu krijgt. Het is geen abonnementswijziging, dus je krijgt geen compleet overzicht van alle kosten en kortingen. Wel krijg je dus een overzicht toegestuurd van jouw nieuwe voordelen.

@Alexandra van KPN Dankjewel voor je reactie. Ik moet zeggen dat de Community er inderdaad direct bovenop zat, al vind ik het niet altijd even genuanceerd en vriendelijk overkomen. Mensen die reageren weten ook niet altijd de achtergronden over de reden waarom een klant een topic post en wat er misschien al aan communicatie heeft plaatsgevonden tussen KPN en de klant. Dus als jij als KPN zegt dat ze e.e.a. "mooi hebben uitgelegd", denkt de gemiddelde klant daar misschien wel wat anders over. Zeker als je als azijnzeiker wordt weggezet. Maar goed, dat is waarschijnlijk hoe de huidige communicatie online plaatsvindt. Inmiddels heb ik na vele malen inloggen mijn voordeel geactiveerd. Nu kijken hoe een en ander gaat verlopen. Ik sluit dit topic voor mijzelf dan ook af. 

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
joop2011 schreef:

Ik heb het via de app vanmorgen om ongeveer 8 uur geregeld.

Ging goed en snel.

En volgens de app is alles aangepast.

Mail nog niet ontvangen, maar die zie ik t.z.t wel tegemoet.

Ik probeerde 8.30 helaas weer niet duurt nu al 3 dagen zo

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
jamrox01 schreef:

Probeer al vanaf het begin van deze aktie met enige regelmaat te kijken wat mijn voordeel is . 

IK hebt tot nu toe alleen dit scherm gezien 

Heb precies hetzelfde probleem vanmorgen om 8.30 lukt ook niet

Ilonka87
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

Met geluk kon ik het rond 15:00 wel ineens aanpassen.. dus denk gewoon net geluk hebben is dat je '’ erdoor komt'’ ik ben nog wel aan het wachten op de mail..  die heb ik nog niet binnen 😅

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 6 februari 2025

Bij mij ging het sneller als verwacht zeg alles is al aangepast binnen halve dag.

• Slimmerik
  • 76 reacties
  • 6 februari 2025

@wjb Het pluspakket is niet voor iedereen met vast+mobiel gratis geweest. Als je van XS4ALL af bent gekomen en de oude combivoordeel van XS4ALL nog had, dan mocht je schakelen tussen ESPN en Pluspakket. Dus als je ESPN had gekozen , dan had je geen pluspakket. Zat ik hier ook mee tot KPN ook de oude XS4ALL paar dagen terug nu ook wordt meegenomen in de KPN combivoordeel. Heb hier dus nu beide pakketten "gratis” en hoef hier niet meer te kiezen tussen deze 2.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025

Ik blijf me verbazen dat klanten en ook nog dezelfde klanten dezelfde screenshots blijven posten. Er is door de enorme toeloop gewoon achterstand. Dat staat in iedere uiting geschreven. En als er mensen twijfelen of KPN hier van op de hoogte is? Haha reken maar.

Hopelijk krijgt iedereen snel de combiaanbieding.

Voor de klanten die niet kunnen wachten zie ik in de app nu een combi crush spel staan waar een PlayStation valt te winnen. Let”s go.

Ik ga ondertussen kijken of ik ergens ook een appel/citroen slof kan scoren want ​@huistijger heeft ook een goede methode om het wachten wat te veraangenamen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
Ilonka87 schreef:

Met geluk kon ik het rond 15:00 wel ineens aanpassen.. dus denk gewoon net geluk hebben is dat je '’ erdoor komt'’ ik ben nog wel aan het wachten op de mail..  die heb ik nog niet binnen 😅

Duurde bij mij een paar uur. De mails hebben het waarschijnlijk warm gekregen in de serverruimte waar de combiverwerker overuren maakt.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Jammer te moeten zien dat ik al 3 dagen niets kan doen om mijn combivoordeel te activeren. Tijdelijk niet beschikbaar staat er. Pffff. Heb je level 3 kan je nog niets doen. Kom een andere keer maar terug staat er 🙄. Jammer weer Kpn!

• Helper
  • 26 reacties
  • 6 februari 2025

Ik heb het vanmorgen om 5.30 uur en net om 18.00 uur. En je raad het al: nog steeds nik aan te passen. Wat heb ik aan level 3, als je er niks mee kan. Een kijken wat ze doen al ik mijn abonnement pas ga betalen als ik kan aanpassen. 

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
engen87 schreef:

Ik heb het vanmorgen om 5.30 uur en net om 18.00 uur. En je raad het al: nog steeds nik aan te passen. Wat heb ik aan level 3, als je er niks mee kan. Een kijken wat ze doen al ik mijn abonnement pas ga betalen als ik kan aanpassen. 

Probeer de hele dag al maar nog go 3e dag

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7451 reacties
  • 6 februari 2025

De kosten van je abonnement staan los van deze voordelen en je huidige voordelen (als je die hebt) blijven actief tot dit lukt ​@engen87, dus niet betalen is niet iets wat ik aanraad. 🙂 Dit gaat automatisch dus het enige dat we doen is herinneringen sturen. 

Even geduld nog en probeer het anders morgenmiddag weer. Hopelijk lukt het je dan, en jou ook ​@Liane Hendriks

• Helper
  • 26 reacties
  • 6 februari 2025

Op deze manier word je beloond als 10 jaar! vaste klant bij kpn 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025
engen87 schreef:

Deze reactie slaat kant nog wal…

En als je zin hebt in deurwaarders dan moet je dat zeker doen.

Waar is het geduld van de mensen gebleven?

Alsof er niks belangrijkers is dan dit en alsof dit echt iets van leven en dood is?

Jongens en meiden kom op zeg heb een beetje meer geduld.

Ook het weekend zal het nog druk zijn dat geef ik

op een presenteerblaadje.

Probeer het gewoon anders in de loop van komende week?

Het loopt niet weg?!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7451 reacties
  • 6 februari 2025

Nogmaals, verzoek om het vriendelijk en on topic te houden hier. Hierbij kijk ik met name naar jou momenteel ​@engen87. Houd je aan de huisregels

Ik besef me dat het onhandig is dat het activeren nu niet lukt, maar het is echt afwachten tot alles weer een beetje door gaat lopen. Probeer het dus morgen weer, of anders na het weekend. 

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 6 februari 2025

Ik kon mijn vraag tot nu toe niet vinden, wanneer ik keus maak op welk dienst ik gratis ga activeren, voor hoelang zit je hier aan vast?

PeterG
Superuser
  • 60890 reacties
  • 6 februari 2025

Zolang als je abonnement loopt ​@ajvs89 . En je in het juiste level blijft.

*