Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 800 reacties
  • 44849 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

800 reacties

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
Sanne van KPN schreef:

De kosten van je abonnement staan los van deze voordelen en je huidige voordelen (als je die hebt) blijven actief tot dit lukt ​@engen87, dus niet betalen is niet iets wat ik aanraad. 🙂 Dit gaat automatisch dus het enige dat we doen is herinneringen sturen. 

Even geduld nog en probeer het anders morgenmiddag weer. Hopelijk lukt het je dan, en jou ook ​@Liane Hendriks

Dank je wel ​@Sanne van KPN ik blijf proberen 🥰🥰

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7451 reacties
  • 6 februari 2025
ajvs89 schreef:

Ik kon mijn vraag tot nu toe niet vinden, wanneer ik keus maak op welk dienst ik gratis ga activeren, voor hoelang zit je hier aan vast?

Als het om de zaken als Netflix en Disney+ gaat bijvoorbeeld, dan kun je iedere 30 dagen je keuzevoordeel wisselen. 🙂

Ilonka87
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025
Roy74 schreef:
Ilonka87 schreef:

Met geluk kon ik het rond 15:00 wel ineens aanpassen.. dus denk gewoon net geluk hebben is dat je '’ erdoor komt'’ ik ben nog wel aan het wachten op de mail..  die heb ik nog niet binnen 😅

Duurde bij mij een paar uur. De mails hebben het waarschijnlijk warm gekregen in de serverruimte waar de combiverwerker overuren maakt.

ja had ik al gelezen bij sommige idd.. tot nu toe heb ik nog niks ontvangen.. maar ik w8 wel ff af 😅 hoop dat ik morgen dan die mail binnen heb/krijg om te kunnen koppelen :)

• Topper
  • 15 reacties
  • 6 februari 2025

Ja ik lees dat ook geloof niks van gratis netflix ik heb 3 mobiels en tv en internet en combi voordeel toch op een of ander manier zegt system 2 mobiels maar in overzicht producten staat toch echt 3 mobiels heel warrig en complicatted ook mb delen lukt maar bij 2 mobiels en niet bij 3 ondanks zelfde abbo's  . KPN was 5 jaar geleden alles veel makkelijker te regelen tv kastje defect in 10 mintuten bellen en volgende dag nieuwe ophalen nu 2 dagen wezen bellen met verschillende mensen en uiteindelijk na 5 keer zelfde verhaal moeten uitleggen komt nieuw kastje terwijl vorige keer via software in paar minuten was opgelost lijkt een beetje bureaucratie te worden toch blijf ik bij KPN want al het andere is helemaal bagger. Niks is gratis in het leven heb ik geleerd dus ook hier zal wel na verloop van tijd weer worden uitgekleed. Kijk maar wat je betaald voor belachelijke tarieven tegenwoordig  kan misschien beter een Illegaal kastje nemen stukken goedkoper.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

wanneer kan ik weer combivoordeel omzetten naar netflx of hbo?

er komt steeds storingsmelding

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
Ilonka87 schreef:
Roy74 schreef:
Ilonka87 schreef:

Met geluk kon ik het rond 15:00 wel ineens aanpassen.. dus denk gewoon net geluk hebben is dat je '’ erdoor komt'’ ik ben nog wel aan het wachten op de mail..  die heb ik nog niet binnen 😅

Duurde bij mij een paar uur. De mails hebben het waarschijnlijk warm gekregen in de serverruimte waar de combiverwerker overuren maakt.

ja had ik al gelezen bij sommige idd.. tot nu toe heb ik nog niks ontvangen.. maar ik w8 wel ff af 😅 hoop dat ik morgen dan die mail binnen heb/krijg om te kunnen koppelen :)

Dat is wel te hopen zo net voor het weekend inderdaad. Schat in dat de mail morgenochtend wel gaat landen bij je. Ik kon Netflix gisteravond activeren en heb net een uurtje Netflix achter de rug. Veel plezier vast. Leve KPN 💚

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 6 februari 2025

Hallo ​@afzagen ,

Er is nu vaak storing in de app MijnKPN vanwege de enorme hoeveelheid klanten die dit nu willen regelen. Naar verwachting is dit later vandaag, vannacht of anders morgen wel weer beter mogelijk. 

Meer informatie: 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
engen87 schreef:

Op deze manier word je beloond als 10 jaar! vaste klant bij kpn 

Ik ben het met je eens dat de beloning, ook voor bestaande klanten, met dit aanbod prachtig is.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

Als je op de pagina zit van de combivoordeel dan zie je een knop “kies mijn cadeau”, De knop is niet beschikbaar vanwege de “drukte”, maar als je een klein stukje onder de knop klikt dan popt er een venster op waar je je cadeau kan kiezen.

Bedank mij later maar 😀

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 612 reacties
  • 6 februari 2025

Even check, dubbel check. De nieuwe combivoordelen staan wel los van wat je nu hebt.

Als voorbeeld:

Ik heb nu gratis het opnemen pakket ivm een 2de TV+ ontvanger. 

Hij geeft nu aan dat ik level 1 heb, omdat ik vast en mobiel heb van KPN.

Ik kan dus kiezen voor Netflix of ESPN Compleet.

Als ik dus ESPN Compleet zou nemen, dan ben ik toch niet mijn opnemen pakket kwijt? Want die is bij de combivoordelen pas gratis bij level 2.

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
Sebas14 schreef:

Even check, dubbel check. De nieuwe combivoordelen staan wel los van wat je nu hebt.

Als voorbeeld:

Ik heb nu gratis het opnemen pakket ivm een 2de TV+ ontvanger. 

Hij geeft nu aan dat ik level 1 heb, omdat ik vast en mobiel heb van KPN.

Ik kan dus kiezen voor Netflix of ESPN Compleet.

Als ik dus ESPN Compleet zou nemen, dan ben ik toch niet mijn opnemen pakket kwijt? Want die is bij de combivoordelen pas gratis bij level 2.

Nee die raak je niet kwijt

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 februari 2025
IT-MAN schreef:

Als je op de pagina zit van de combivoordeel dan zie je een knop “kies mijn cadeau”, De knop is niet beschikbaar vanwege de “drukte”, maar als je een klein stukje onder de knop klikt dan popt er een venster op waar je je cadeau kan kiezen.

Bedank mij later maar 😀

Top. Zojuist mijn 1e poging disney+ premium te bestellen maar dan krijg ik onderstaande. 
Ik heb geen lopende bestellingen. Waar zou dit aan kunnen liggen? De tekst in het 1e screenshot aan het verwerken en dat mijn voordelen nog niet actief zijn had ik al staan alvorens mijn 1e poging disney+ premium te bestellen.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 februari 2025
acbs2 schreef:
IT-MAN schreef:

Bedank mij later maar 😀

Top. Zojuist mijn 1e poging disney+ premium te bestellen maar dan krijg ik onderstaande. 
Ik heb geen lopende bestellingen. Waar zou dit aan kunnen liggen? De tekst in het 1e screenshot aan het verwerken en dat mijn voordelen nog niet actief zijn had ik al staan alvorens mijn 1e poging disney+ premium te bestellen.

Waarschijnlijk heb je al een bestelling lopen. Ik zie wel dat je 4 euro extra moet betalen voor disney+ premium. onder het kopje “de kleine lettertjes” kan je de bestelling bevestigen, althans dat had ik wel.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025

Je betaalt gewoon het prijsverschil tussen de “gratis” standaard t.o.v. mijn keuze: premium.

Het probleem wat ik dus ervaar is dat wanneer ik de bestelling tracht te bevestigen middels de blauwe knop bevestigen en betalen, dat ik dan de foutmelding in het rood op screenshot 2 krijg.

deze vertelt mij dat de bestelling mislukt is omdat er momenteel een bestelling verwerkt wordt.

Echter kan dat niet want dat was dus mijn 1e poging en had ik nog niets besteld. Ook niets in de algemeenheid iets anders in mijn pakket aangepast.

Vreemd toch? In de tussentijd kijk ik het wel aan.

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 46 reacties
  • 7 februari 2025

Wat slaan jullie een pleefiguur met het verloop van deze echt mooie klantenactie KPN. De communicatiedeskundigen / marketeers die deze campagne hebben bedacht zijn het allerbelangrijkste vergeten. Namelijk: zorg dat klanten door de actie niet gefrustreerd of erger nog pissig worden. Echt lelijk hoe deze combi-voordeel actie verloopt. Deze actie straalt nu negatief op KPN af omdat dingen op een “ziggo-achtige” manier wel beloofd worden maar niet werken. Ga je schamen KPN…heel goed betalende al jarenlange trouwe klanten lekker maken met acties en combi’s die het wegens overweldigende belangstelling niet doen. Nederland is geen derde-wereld land KPN, en jullie als KPN geen derde rangs provider. Evalueer svp goed hoe het kan dat deze actie is mislukt en klanten er eerder gefrustreerd en boos van worden dan blij en verrast. Schande

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22018 reacties
  • 7 februari 2025

Waar heb jij het nou eigenlijk over of wat is het probleem ​@HansBakker ?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025
acbs2 schreef:

Je betaalt gewoon het prijsverschil tussen de “gratis” standaard t.o.v. mijn keuze: premium.

Het probleem wat ik dus ervaar is dat wanneer ik de bestelling tracht te bevestigen middels de blauwe knop bevestigen en betalen, dat ik dan de foutmelding in het rood op screenshot 2 krijg.

deze vertelt mij dat de bestelling mislukt is omdat er momenteel een bestelling verwerkt wordt.

Echter kan dat niet want dat was dus mijn 1e poging en had ik nog niets besteld. Ook niets in de algemeenheid iets anders in mijn pakket aangepast.

Vreemd toch? In de tussentijd kijk ik het wel aan.

Het bij mij nog niet automatisch aan zijn gemeld van service plus als nieuw combivoordeel zag het systeem als een nog lopende bestelling. Nu staat deze ook niet meer uitvergrijsd in het rijtje voordelen en kon ik met de tip van ​@IT-MAN mijn keuzecadeau zo aanvragen. Waarvoor nogmaals dank.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 7 februari 2025
HansBakker schreef:

Wat slaan jullie een pleefiguur met het verloop van deze echt mooie klantenactie KPN. De communicatiedeskundigen / marketeers die deze campagne hebben bedacht zijn het allerbelangrijkste vergeten. Namelijk: zorg dat klanten door de actie niet gefrustreerd of erger nog pissig worden. Echt lelijk hoe deze combi-voordeel actie verloopt. Deze actie straalt nu negatief op KPN af omdat dingen op een “ziggo-achtige” manier wel beloofd worden maar niet werken. Ga je schamen KPN…heel goed betalende al jarenlange trouwe klanten lekker maken met acties en combi’s die het wegens overweldigende belangstelling niet doen. Nederland is geen derde-wereld land KPN, en jullie als KPN geen derde rangs provider. Evalueer svp goed hoe het kan dat deze actie is mislukt en klanten er eerder gefrustreerd en boos van worden dan blij en verrast. Schande

Waarom zou je boos worden als je een paar dagen moet wachten op iets dat je gratis krijgt? Kleuters worden inderdaad boos dan, maar u bent toch gewoon volwassen hoop ik?

• Helper
  • 59 reacties
  • 7 februari 2025
Shyrin van KPN schreef:
RobbertV schreef:

Hoe zit het eigenlijk op het moment dat je nu ook voordeel hebt met een oude actie waarbij je 1Gbit + Netflix afnam, waarbij je 5 euro korting kreeg op Netflix. (dus niet de huidige entertainmentkorting van €5) Blijft deze korting dan ook bestaan op het moment dat je in level 3 zit en kiest voor Netflix Premium, waardoor je dus effectief niet meer hoeft bij te betalen? (ik durf nog niet te klikken op het knopje om het om te zetten omdat ik die andere korting niet wil kwijtraken)

Ik verwacht dat deze korting behouden blijft ​@RobbertV en ik gok dat er sprake is van een fout ​@Sebas14, maar ik dubbelcheck het en kom er op terug. 

Hey ​@Shyrin van KPN  had je toevallig al terugkoppeling gekregen? En nog meteen een andere vraag; ik had me van de week dinsdag aangemeld voor multisim, deze staan nog niet bij m’n punten. Hoe lang gaat hier normaal gesproken overheen? (gegevens staan in m’n profiel mocht je willen kijken).. Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 7 februari 2025
HansBakker schreef:

De enige die hier een pleefiguur slaat ben jij vrees ik. Er staat duidelijk dat er (helaas) een wachtrij is en dat je cadeau er echt komt. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit cadeau werkt. Ik denk dat de verantwoordelijken bij KPN zelf ook wel weten dat de lancering niet heel soepel loopt. Zal vast nog wel een leermomentje uit gaan volgen.

Wat is tegenwoordig het probleem met mensen om een klein beetje begrip en geduld op te brengen als er iets niet helemaal gaat zoals gewenst? Een paar dagen later je cadeau in ontvangst nemen is een eerste-wereld probleem. Echt waar!

Gezien de enorme belangstelling denk ik niet dat je kunt spreken van een mislukte actie.

Ik hoop dat je snel kunt genieten van je cadeau 💚

• 13271 reacties
  • 7 februari 2025

Wij hebben internet, iTV met een 2de ontvanger en 2 mobiele abonnementen. Goed voor 6 punten. Level 2 zou dat zijn. Maar ikzelf heb ook Multisim voor Smartwatch, staat gewoon vermeld in MijnKPN. Dan zou ik toch 8 punten moeten hebben en in Level 3 moeten zitten, of zie ik dat verkeerd?

Dat ik even op mijn beurt moet w88 vind ik niet erg. 't Komt vast wel een keer. Maar dat zou voor de puntentelling toch niet uit moeten maken? 

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 7 februari 2025
Henk2304 schreef:

Ik heb internet, iTV met een 2de ontvanger en 2 mobiele abonnementen. Goed voor 6 punten. Maar ik heb ook Multisim voor Smartwatch. Dan zou ik toch 8 punten moeten hebben? 

Dat lijkt mij ook. Ik hoop dat een moderator hier achteraan wil gaan.

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025

Als ik het nu goed begrijp zou de stapelkorting mij juist meer geld moeten gaan kosten.

Wij hebben zowel internet, tv als mobiel van kpn.

En krijgen daarbij 5 euro entertainment korting op de internet factuur.

Maar we nemen geen extra streamingsdiensten af.

Nou wil mijn vriendin wel Netflix hebben en deze wordt via de combievoordeel gratis aangeboden.

Maar dan vervalt de 5 euro combie korting op de factuur en gaan we voor de "gratis" Netflix toch 5 euro meer betalen per maand.

Dit voelt wel heel erg als een sigaar uit eigen doos.

Het enige waar we wat mee zouden opschieten is het gratis opnemen.

Maar ik weet dus niet of je dat ook kan activeren zonder dat ik de 5 euro entertainment korting verlies.

Kortom, ik dacht eindelijk een kadotje van kpn waar we iets mee opschieten maar het valt dus weer vies tegen. 

Erg jammer kpn

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:

Maar dan vervalt de 5 euro combie korting op de factuur en gaan we voor de "gratis" Netflix toch 5 euro meer betalen per maand.

Dit voelt wel heel erg als een sigaar uit eigen doos.

Je vergeet hierbij dat je voor dat Netflix abonnement wel €8,99 minder betaalt en dat je onder de streep dus eigenlijk €3,99 extra korting hebt.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 7 februari 2025
Henk2304 schreef:

Wij hebben internet, iTV met een 2de ontvanger en 2 mobiele abonnementen. Goed voor 6 punten. Level 2 zou dat zijn. Maar ikzelf heb ook Multisim voor Smartwatch, staat gewoon vermeld in MijnKPN. Dan zou ik toch 8 punten moeten hebben en in Level 3 moeten zitten, of zie ik dat verkeerd?

Dat ik even op mijn beurt moet w88 vind ik niet erg. 't Komt vast wel een keer. Maar dat zou voor de puntentelling toch niet uit moeten maken? 

Staat alles op hetzelfde adres?

Reageer