Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025
wjb schreef:
Mathieu41 schreef:

Maar dan vervalt de 5 euro combie korting op de factuur en gaan we voor de "gratis" Netflix toch 5 euro meer betalen per maand.

Dit voelt wel heel erg als een sigaar uit eigen doos.

Je vergeet hierbij dat je voor dat Netflix abonnement wel €8,99 minder betaalt en dat je onder de streep dus eigenlijk €3,99 extra korting hebt.

Snap ik. Maar het te betalen maandbedrag wordt wel dus hoger.

Je krijgt extra's maar daar moet ik ook voor betalen

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 410 reacties
  • 7 februari 2025

van level 2 naar 3, levert weinig op vind ik. Zit nu in drie, maar had via level 2 al Netflix. Ik was in de veronderstelling dat ik ESPN compleet kon kiezen als je in level 3 zou komen. Niet dus, ja of je bent Netflix kwijt. Als ik dat van te horen had geweten, had ik de acties die ik heb gedaan om naar level 3 te komen niet gedaan. Maar goed, mijn fout, verkeerd begrepen.

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025
Marlon92 schreef:
Mathieu41 schreef:

Als ik het nu goed begrijp zou de stapelkorting mij juist meer geld moeten gaan kosten.

Wij hebben zowel internet, tv als mobiel van kpn.

En krijgen daarbij 5 euro entertainment korting op de internet factuur.

Maar we nemen geen extra streamingsdiensten af.

Dan krijg je toch ook geen entertainmentkorting? Als dat wel zo is, dan zou ik graag een schermafdruk van de factuur 2de pagina willen zien.

Zonder streamingsdienst hoor je geen entertainmentkorting te krijgen.

Hoi Marlon,

Sorry maar ik ga geen facturen delen op forums.

Ik ga mij volgende week wel even telefonisch laten informeren bij kpn.

Maar ik vermoed dat ik niets heb aan deze acgie

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:
wjb schreef:
Mathieu41 schreef:

Maar dan vervalt de 5 euro combie korting op de factuur en gaan we voor de "gratis" Netflix toch 5 euro meer betalen per maand.

Dit voelt wel heel erg als een sigaar uit eigen doos.

Je vergeet hierbij dat je voor dat Netflix abonnement wel €8,99 minder betaalt en dat je onder de streep dus eigenlijk €3,99 extra korting hebt.

Snap ik. Maar het te betalen maandbedrag wordt wel dus hoger.

Je krijgt extra's maar daar moet ik ook voor betalen

Maar als je al bv Netflix hebt dan heb het dus echt wel voordeeL van

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025

Hoi Roos,

Ja dan wel ja. 

Maar wij nemen geen Netflix enzo.

Volgens mij alleen maar Spotify 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 7 februari 2025

Het is ook niet voor iedereen interessant, soms zijn de oude voordelen beter voor je en kan je beter niks doen.

Die keuze ligt echt bij de klant.

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025

Snap ik. 

Maar ik vind het wel jammer.

Je raakt je combinatievoordeel kwijt als je ingaat op deze nieuwe propositie, maar welke dan? Ik heb internet van KPN en combineer dat met 3 mobiele aansluitingen op één factuur. Alle mobiele aansluitingen en het internet abo hebben allemaal hun eigen combivoordeel korting. Raak ik dan alle combivoordeel kortingen kwijt, of alleen die van het internet abo?

Forum|alt.badge.img
masterblaster schreef:

Je raakt je combinatievoordeel kwijt als je ingaat op deze nieuwe propositie, maar welke dan? Ik heb internet van KPN en combineer dat met 3 mobiele aansluitingen op één factuur. Alle mobiele aansluitingen en het internet abo hebben allemaal hun eigen combivoordeel korting. Raak ik dan alle combivoordeel kortingen kwijt, of alleen die van het internet abo?

precies eigenlijk ook mijn vraag die ik daarstraks gepost heb.

PeterG
Superuser
  • 60899 reacties
  • 7 februari 2025

Als je geen KPN TV en ook geen streamingdiensten afneemt bij kpn zie ik geen voordelen voor jou ​@masterblaster .

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 7 februari 2025
masterblaster schreef:

Als je een Entertainment pakket bij KPN afneemt, dan vervalt de € 5,-- entertainment korting.

Maar daar krijg je dan gratis Netflix of iets anders voor. Dus heb je uiteindelijk meer voordeel.

Je moet wel alles bij MIJNKPN hebben aangemeld.

Ik heb ook nog Netflix en Xbox Gamepass, blijkbaar maakt mij dat level 3

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 993 reacties
  • 7 februari 2025

Maar welk KPN TV abonnement heb je nu ​@masterblaster

Ik heb geen TV, alleen internet, 3x mobiel, Netflix en Gamepass. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7500 reacties
  • 7 februari 2025
19visje86 schreef:

Even een extra check voordat ik dadelijk voordeel kwijt raak. Wij hebben ook de 5 euro korting 1Gbit+netflix. Dan kan ik dus bij Level 3 ook kiezen voor Netflix standaard en dan raak je die 5 euro extra korting dus niet kwijt?

Hoi ​@19visje86, de 5 euro combikorting van 1 Gbit/s en Netflix blijft behouden en deze raak je dus niet kwijt! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7500 reacties
  • 7 februari 2025
G.H.M.Meuwissen schreef:

Misschien. is het hier al voorbij gekomen dan excuses. 

Als je nu onderling gratis bellen hebt, gaat dat dan nu vervallen. dat zie ik namelijk niet terug in het nieuwe combivoordeel?

En mag/kan ik ervan uitgaan dat je contractkorting  [zolang je contract loopt] op je abonnementen gehandhaafd blijven.

Onderling gratis bellen blijft gewoon bestaan, net zoals het delen van data en de verdubbeling van data ​@G.H.M.Meuwissen!

Ook heeft het verder geen invloed op de korting die je ontvangt zolang je contract loopt. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 7 februari 2025
Jan van KPN schreef:
19visje86 schreef:

Even een extra check voordat ik dadelijk voordeel kwijt raak. Wij hebben ook de 5 euro korting 1Gbit+netflix. Dan kan ik dus bij Level 3 ook kiezen voor Netflix standaard en dan raak je die 5 euro extra korting dus niet kwijt?

Hoi ​@19visje86, de 5 euro combikorting van 1 Gbit/s en Netflix blijft behouden en deze raak je dus niet kwijt! 

Als ik het goed heb begrepen, kan je kiezen uit een Entertainment pakket die je dan gratis krijgt.

En die € 5,-- vervalt, dat werd ook aangegeven toen ik het omzette.

En dat lijkt mij ook logisch, anders is het en en, toch.

• Helper
  • 29 reacties
  • 7 februari 2025

Waarom heb ik altijd het gevoel dat ik bij KPN kado’s op mijn hoede moet zijn?

kreeg onlangs een mailtje dat ik nog 5 euro ongebruikte entertainment korting had staan. Omdat op de site is te lezen dat deze korting ook voor Spotify geldt heb ik een abonnement afgesloten. Ik weet overigens pas zeker of ik korting heb na de eerstvolgende of daaropvolgende nota. Je vindt het nergens terug in de app of in bevestigingsmailtjes. 

Voor de korting op Netflix vervalt klaarblijkelijk de Entertainment korting. Spotify kost dan weer 10,90 maar Netflix krijg ik dan voor 3,99?? Samen is dat 14,98. 
laat is de korting op Spotify staan, betaal ik de volle prijs voor Netflix. Samen opnieuw 14,98  

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 7 februari 2025
G.H.M.Meuwissen schreef:

Misschien. is het hier al voorbij gekomen dan excuses. 

Als je nu onderling gratis bellen hebt, gaat dat dan nu vervallen. dat zie ik namelijk niet terug in het nieuwe combivoordeel?

En mag/kan ik ervan uitgaan dat je contractkorting  [zolang je contract loopt] op je abonnementen gehandhaafd blijven.

Zeker. Dat heb ik ook en nog steeds actief. Deze actie betreft combivoordeel en staat los van je contract met KPN.

edit: Jan was me al voor. Zie het maar als een bevestiging uit de praktijk 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 7 februari 2025

Wat is dit een leuke actie voor trouwe klanten, KPN!

Ik zit in level 3 en heb vanmorgen Netflix Standaard als keuzevoordeel gekozen. Vanmiddag ook de bevestiging per mail gehad. Ik ga 9 euro per maand minder betalen, dat is toch weer mooi meegenomen. 

Nogmaals dank, KPN! En ga zo door! 😃

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 993 reacties
  • 7 februari 2025

Leuk he! Heel veel plezier ​@ERvB 🤗

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025
joop2011 schreef:
Jan van KPN schreef:
19visje86 schreef:

Als ik het goed heb begrepen, kan je kiezen uit een Entertainment pakket die je dan gratis krijgt.

En die € 5,-- vervalt, dat werd ook aangegeven toen ik het omzette.

En dat lijkt mij ook logisch, anders is het en en, toch.

De combikorting, waar ​@Jan van KPN en ​@19visje86 het over hebben, blijft bestaan. Dat is namelijk niet hetzelfde als de 5€ entertainment korting (die komt wel te vervallen). 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 7 februari 2025
Raspberry schreef:

Ja, zeker leuk! Vooral omdat je naarmate je meer afneemt bij KPN, keuze hebt uit duurdere cadeaus.

Wij hadden al Netflix via KPN met 5 euro entertainmentkorting, dus heel leuk dat we het nu helemaal gratis krijgen van KPN. 

Jij ook veel plezier! 😃

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025

@Jan van KPN 

Ik heb ook 1Gbp/s + Netflix (dus 5euro combikorting op het contract en 5 euro entertainmentkorting). Ik heb gekozen voor Netflix Premium en betaal hier dus extra voor.

Bij de nieuwe combivoordelen vervalt mijn 5€ entertainmentkorting. Ik zit in level 3 en de optie voor Netflix Basic is voor mij niet beschikbaar (die zie ik wel maar kan ik niet kiezen). De optie voor Netflix Standaard is wel beschikbaar. Krijg ik bij het kiezen van Netflix Standaard dan 13,99€ korting ipv €5,00 (entertainmentkorting)? Dan is dat interessanter dan bijvoorbeeld Videoland erbij nemen twv 10.99.

Als dat zo is heb ik een soort van Netflix Premium gratis (want ik krijg ook nog 5 euro combikorting op het contract)

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025
ERvB schreef:
Raspberry schreef:

Ja, zeker leuk! Vooral omdat je naarmate je meer afneemt bij KPN, keuze hebt uit duurdere cadeaus.

Wij hadden al Netflix via KPN met 5 euro entertainmentkorting, dus heel leuk dat we het nu helemaal gratis krijgen van KPN. 

Jij ook veel plezier! 😃

Deze actie is dan idd voordeliger.

Als je zoals ik Spotify afneemt met de 5 euro entertainmentkorting en ik zou een streamingsdienst willen ga ik alsnog meer betalen.

Spotify wordt dan weer de volle prijs en ondanks het dan afnemen van "gratis " Netflix wordt mijn maandprijs gewoon hoger.

Klanten die al bijvoorbeeld Netflix afnamen gaan er wel op vooruit.

Persoonlijk vind ik deze actie dus niet echt eerlijk.

Bij de ene persoon is meer voor minder geld en bij de andere is het meer maar dus ook voor meer geld.

Reageer