Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27406 reacties
  • 7 februari 2025
Frogical schreef:

@Jan van KPN 

Ik heb ook 1Gbp/s + Netflix (dus 5euro combikorting op het contract en 5 euro entertainmentkorting). Ik heb gekozen voor Netflix Premium en betaal hier dus extra voor.

Bij de nieuwe combivoordelen vervalt mijn 5€ entertainmentkorting. Ik zit in level 3 en de optie voor Netflix Basic is voor mij niet beschikbaar (die zie ik wel maar kan ik niet kiezen). De optie voor Netflix Standaard is wel beschikbaar. Krijg ik bij het kiezen van Netflix Standaard dan 13,99€ korting ipv €5,00 (entertainmentkorting)? Dan is dat interessanter dan bijvoorbeeld Videoland erbij nemen twv 10.99.

Als dat zo is heb ik een soort van Netflix Premium gratis (want ik krijg ook nog 5 euro combikorting op het contract)

Als jij level 3 bent (je hebt het even gecheckt in de app neem ik aan?)  dan klopt het wat je zegt en zou je dus Netflix Standaard gratis krijgen en die 5 euro combikorting op het contract staat inderdaad los van alles en blijft gewoon lopen.  

Smileyboy
Topper
  • Topper
  • 10 reacties
  • 7 februari 2025

Goedenavond.

Ik ben (denk ik) door het afsluiten van het gratis netflix of door het verlengen van mijn mobiele abonnement van level 2 naar level 3 gegaan.Betekent dit dan dat ik het cadeau kan wijzigen van netflix basis naar netflix standaard? Of is dat niet mogelijk? En heb ik daar dan echt geen kosten aan? Want is wel duurder dan basis. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 februari 2025

Weet iemand antwoord op mijn vragen.

Vraag 1

Ik heb 1 punt te kort voor level 3 ik heb Netflix standaard los van KPN. Als ik Netflix standaard bij KPN zet dan zou ik lvl3 zijn. Maar als ik dit lees:

Er is 1 uitzondering:

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar de MijnKPN app en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Dan zou ik Netflix stop moeten zetten waardoor ik weer 1 punt tekortkom en dus geen gratis Netflix kan nemen?

Vraag 2

Kan ik een Netflix account met KPN koppelen terwijl het een ander email adres is dan ik bij KPN gebruik?

Vraag 3

Zijn er een max aantal keuzevoordelen per dag aan te vragen? Want krijg nu elke keer dat het niet kan door drukte.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27406 reacties
  • 7 februari 2025

@Smileyboy . Heb je in de app gekeken?  Daar kun je met zekerheid zien wat voor level je hebt.

En als dat inderdaad level 3 is horen daar deze mogelijkheden bij.  Houdt er rekening mee dat je één keer per maand een wijziging kunt doen.  Dus dan zal, in jouw geval, als je net iets hebt gewijzigd, je nog een maandje moeten wachten. 

Smileyboy
Topper
  • Topper
  • 10 reacties
  • 7 februari 2025
Erwin van KPN schreef:

@Smileyboy . Heb je in de app gekeken?  Daar kun je met zekerheid zien wat voor level je hebt.

En als dat inderdaad level 3 is horen daar deze mogelijkheden bij.  Houdt er rekening mee dat je één keer per maand een wijziging kunt doen.  Dus dan zal, in jouw geval, als je net iets hebt gewijzigd, je nog een maandje moeten wachten. 

Jazeker Erwin, ik stond vanmiddag op level 2, toen netflix basis kunnen activeren.Maar nu sta ik op level 3. Geen idee hoe dat opeens kan, maar ik begrijp dat ik nu een maandje moet wat wachten en het dan over kan zetten maar netflix standaard?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025
Erwin van KPN schreef:
Frogical schreef:

@Jan van KPN 

Ik heb ook 1Gbp/s + Netflix (dus 5euro combikorting op het contract en 5 euro entertainmentkorting). Ik heb gekozen voor Netflix Premium en betaal hier dus extra voor.

Bij de nieuwe combivoordelen vervalt mijn 5€ entertainmentkorting. Ik zit in level 3 en de optie voor Netflix Basic is voor mij niet beschikbaar (die zie ik wel maar kan ik niet kiezen). De optie voor Netflix Standaard is wel beschikbaar. Krijg ik bij het kiezen van Netflix Standaard dan 13,99€ korting ipv €5,00 (entertainmentkorting)? Dan is dat interessanter dan bijvoorbeeld Videoland erbij nemen twv 10.99.

Als dat zo is heb ik een soort van Netflix Premium gratis (want ik krijg ook nog 5 euro combikorting op het contract)

Als jij level 3 bent (je hebt het even gecheckt in de app neem ik aan?)  dan klopt het wat je zegt en zou je dus Netflix Standaard gratis krijgen en die 5 euro combikorting op het contract staat inderdaad los van alles en blijft gewoon lopen.  

Thanks! Ik ben idd lvl 3 met 9 punten. Ga ik van het weekend eens kijken of het lukt om de boel om te zetten.

nog een tip/feedback: zoals ik het begrijp is het puntensysteem bedoelt voor zowel bestaande als nieuwe klanten als loyaliteitsprogramma. Het zou dan mooi zijn als je bijv 1 extra punt krijgt als je minimaal 5 jaar KPN klant bent ofso (ik ben zelf nog geen jaar klant maar het idee klinkt mooi haha)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 februari 2025

Al 6 jaar heb ik het espn compleet voordeel er kosteloos bij. Ik zit nu in level 3, een extra entertainment pakket zal ik er nu niet bij krijgen dan vervalt mijn espn?

Forum|alt.badge.img+3
Erik van KPN schreef:
Forumgebruiker62 schreef:

Dag KPN-ers en ​@Shyrin van KPN ,

De complimenten voor deze leuke actie!

Het is mij toch nog niet helemaal duidelijk. Ik heb een (oud) KPN compleet pakket, met internet, interactieve tv (2 hd ontvangers) en vast bellen. Als entertainment heb ik espn compleet (als de gratis optie), spotify premium (gratis inbegrepen) en het basispakket tv. Daar is kpn veilig (voor 2 apparaten)  en het opname pakket nog (gratis) bij inbegrepen zelf nog ziggo sport totaal via kpn afgesloten. Ook recent gebruik gemaakt van de optie om het plus pakket 3 maanden gratis te ontvangen. Verder nog mobiele abonnementen.

Volgens Mijn kpn zit ik in level 3. Dit betekent dat ik standaard gratis in aanmerking zou komen voor het plus pakket. Maar als ik daar gebruik zou van willen maken raak ik dan mijn voordelen kwijt die zijn inbegrepen bij het kpn compleet pakket, meer specifiek raak ik dan vast bellen, kpn veilig voor 2 apparaten en Spotify premium kwijt? Ik vraag het voor de zekerheid, want ik behoud liever die voordelen dan dat ik het pluspakket ontvang. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, want de keuze qua entertainment is veel uitgebreider en niet iedereen kiest voor espn (ik als sportliefhebber wel)!

@Forumgebruiker62 Het keuzevoordeel dat je kiest heeft geen invloed op je abonnement zelf.

Dus in jouw geval blijft je vast bellen, je KPN Veilig en je Spotify Premium gewoon actief zoals nu. En als je dan overgaat naar de nieuwe combivoordelen krijg je gratis pluspakket erbij. En als keuzevoordeel kun je dan kiezen voor ESPN om dat gratis te behouden.

Je opnemen blijft ook gratis, in dit geval omdat je dit in je abonnement hebt zitten, maar ook als dat niet zo was heb je een hoog genoeg level voor gratis opnemen. 

@Erik van KPN Dat is een mooi en snel bericht! Dank u wel! Toch nog een kleine vraag: ik heb tot 13 februari het pluspakket aan staan (actie 3 maanden gratis). Wil(de) dat dit weekend uitzetten. Moet ik dat nu daadwerkelijk doen of kan ik het zo laten staan? Ik wil het systeem niet nodeloos belasten. In Mijn KPN staat nog de melding “Keuzevoordeel niet beschikbaar”, maar er staat bij ESPN compleet al wel een geel labeltje met “Je Keuzevoordeel” (dat stond er al vanaf het begin van deze actie, ik heb zelf nog helemaal niets gedaan). Kan ik het beste nog even afwachten of het automatisch goed gaat of moet ik toch iets doen voor donderdag?Heeft geen haast, bedankt voor de moeite!

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 79 reacties
  • 7 februari 2025
Smileyboy schreef:
Erwin van KPN schreef:

Jazeker Erwin, ik stond vanmiddag op level 2, toen netflix basis kunnen activeren.Maar nu sta ik op level 3. Geen idee hoe dat opeens kan, maar ik begrijp dat ik nu een maandje moet wat wachten en het dan over kan zetten maar netflix standaard?

Je had waarschijnlijk nog 1 punt nodig, heb je niet nog een punt gekregen voor Netflix basic waardoor je nu op level 3 zit? 

Je moet inderdaad een maand wachten nu.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 7 februari 2025
Wim-11 schreef:

Vraag 1

Ik heb 1 punt te kort voor level 3 ik heb Netflix standaard los van KPN. Als ik Netflix standaard bij KPN zet dan zou ik lvl3 zijn. Maar als ik dit lees:

Er is 1 uitzondering:

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar de MijnKPN app en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Dan zou ik Netflix stop moeten zetten waardoor ik weer 1 punt tekortkom en dus geen gratis Netflix kan nemen?

Vraag 2

Kan ik een Netflix account met KPN koppelen terwijl het een ander email adres is dan ik bij KPN gebruik?

Vraag 3

Zijn er een max aantal keuzevoordelen per dag aan te vragen? Want krijg nu elke keer dat het niet kan door drukte.

Vraag 1: 
Goede vraag, ga ik navragen!

Vraag 2: 
Dat kan. 😄

Vraag 3: 
Er is geen max, maar het is zo populair dat het nu even niet lukt. Probeer het na deze week opnieuw, hopelijk lukt het dan wel. 🙂

Martvn schreef:

Al 6 jaar heb ik het espn compleet voordeel er kosteloos bij. Ik zit nu in level 3, een extra entertainment pakket zal ik er nu niet bij krijgen dan vervalt mijn espn?

Klopt, je gaat dan over naar het nieuwe voordelen systeem, maar hier zit ESPN Compleet er al vanaf level 1 bij. Kijk dus goed en vergelijk de voordelen die je nu hebt en deze voordelen naast elkaar. 

Forumgebruiker62 schreef:

​ik heb tot 13 februari het pluspakket aan staan (actie 3 maanden gratis). Wil(de) dat dit weekend uitzetten. Moet ik dat nu daadwerkelijk doen of kan ik het zo laten staan? Ik wil het systeem niet nodeloos belasten. In Mijn KPN staat nog de melding “Keuzevoordeel niet beschikbaar”, maar er staat bij ESPN compleet al wel een geel labeltje met “Je Keuzevoordeel” (dat stond er al vanaf het begin van deze actie, ik heb zelf nog helemaal niets gedaan). Kan ik het beste nog even afwachten of het automatisch goed gaat of moet ik toch iets doen voor donderdag?

Wacht nog even af tot begin volgende week en probeer het dan opnieuw. Voor donderdag moet het zeker wel duidelijk zijn, dus ik ben benieuwd of het goed gaat als je het in de loop van de volgende week weer probeert. Laat je hier weten of het goed is gegaan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 79 reacties
  • 7 februari 2025

Krijg je eigenlijk een nieuw overzicht als je level 2 activeert waarin de 5 euro van opnemen in mindering wordt gebracht? 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 februari 2025
Sanne van KPN schreef:

Vraag 1: 
Goede vraag, ga ik navragen!

Vraag 2: 
Dat kan. 😄

Vraag 3: 
Er is geen max, maar het is zo populair dat het nu even niet lukt. Probeer het na deze week opnieuw, hopelijk lukt het dan wel. 🙂

Bedankt voor de antwoorden!

Nog 1 vraag dan maar🤭:

Als ik 1 punt tekort kom voor level 3 en dus geen gratis Netflix standaard kan aanvragen maar los van KPN Netflix heb.

Kan ik dan level 2 combivoordeel Netflix standaard plaats van de gratis basic aanzetten met mijn bestaande Netflix. Dan word ik level 3? Word het dan gelijk level 3 gratis Netflix standaard?Of dan een maand later gratis Netflix standaard?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:

Deze actie is dan idd voordeliger.

Als je zoals ik Spotify afneemt met de 5 euro entertainmentkorting en ik zou een streamingsdienst willen ga ik alsnog meer betalen.

Spotify wordt dan weer de volle prijs en ondanks het dan afnemen van "gratis " Netflix wordt mijn maandprijs gewoon hoger.

Klanten die al bijvoorbeeld Netflix afnamen gaan er wel op vooruit.

Persoonlijk vind ik deze actie dus niet echt eerlijk.

Bij de ene persoon is meer voor minder geld en bij de andere is het meer maar dus ook voor meer geld.

Het is idd niet voor iedereen gunstig. Of het gunstig is hangt af van je wensen. Het is jammer dat Spotify niet is opgenomen in het keuzevoordeel, dan was je er wel op vooruit gegaan. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 7 februari 2025
daveytje schreef:

Krijg je eigenlijk een nieuw overzicht als je level 2 activeert waarin de 5 euro van opnemen in mindering wordt gebracht? 

Je kunt bij het activeren en wijzigen van de voordelen zien wat je kiest en wat de korting is, mocht je dit bedoelen!

Wim-11 schreef:

Als ik 1 punt tekort kom voor level 3 en dus geen gratis Netflix standaard kan aanvragen maar los van KPN Netflix heb.

Kan ik dan level 2 combivoordeel Netflix standaard plaats van de gratis basic aanzetten met mijn bestaande Netflix. Dan word ik level 3? Word het dan gelijk level 3 gratis Netflix standaard?Of dan een maand later gratis Netflix standaard?

Dit klopt! Over Netflix als Online aankoop op je factuur, dan heb je hem niet via ons lopen dus telt hij niet mee in je puntenaantal. Je kunt hem dus gerust bij Netflix zelf (als je hem daar hebt lopen) opzeggen, en dan via ons weer activeren. 
Let wel, pas als de opzegging daar verwerkt is dan kun je hem als keuzevoordeel bij ons toevoegen. Ik zou je dus eerst aanraden om een ander keuzevoordeel te activeren terwijl de opzegging van Netflix loopt, dan kun je hem via ons weer activeren later. 
Je kunt elke 30 dagen van keuzevoordeel wisselen!

Forum|alt.badge.img+2
  • KPN Entertainment diensten
  • 33 reacties
  • 7 februari 2025

Goedenavond allemaal, 

ik wil graag toelichting geven op een aantal zaken die hier de revue zijn gepasseerd.

Netflix

Actief abonnement bij Netflix overzetten naar KPN Keuzevoordeel

Heb je momenteel een abonnement rechtstreeks bij Netflix en wil je Netflix als Keuzevoordeel? Dan hoef je niet eerst je abonnement bij Netflix op te zeggen.

Als je bestelling van Netflix als Keuzevoordeel is afgerond krijg je van ons een mail met instructies om Netflix te activeren. Dat houdt in dat je een (bestaand) Netflix-account gaat koppelen aan KPN. 

Aangezien je al een bestaand Netflix-account hebt met een actief abonnement, voer je tijdens het activeren je gebruikersnaam en wachtwoord van je Netflix-account in. Nadat je klaar bent met activeren is ook je abonnement bij Netflix gestopt.

Als je vragen hebt over je factuur bij Netflix kan je contact met Netflix opnemen.
Let op: neem aub geen contact op met Netflix om je abonnement daar te beëindigen, maar voer de stappen hierboven uit voor de snelste en eenvoudigste overstap.

“Netflix via KPN factuur” overzetten naar KPN Keuzevoordeel

Betaal je momenteel “Netflix via KPN factuur” en wil je dit omzetten naar Keuzevoordeel? Dan moet je eerst je Netflix abonnement via Netflix opzeggen. Dat kan je doen via de Netflix app op je KPN tv-ontvanger of via je Netflix-account. “Netflix via KPN factuur” heb je geactiveerd via de Netflix app op je KPN tv-ontvanger.

Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit rond eind februari gereed te hebben.

Actief Netflix abonnement bij KPN overzetten naar KPN Keuzevoordeel

Betaal je al voor een Netflix abonnement via KPN, heb je dit al geactiveerd en wil je dit overzetten naar Keuzevoordeel? Dat gaat heel eenvoudig. Je kiest Netflix als Keuzevoordeel en wanneer de bestelling is afgerond heb je direct Keuzevoordeel en hoef je verder niets meer te doen. 

Had je wel al een Netflix abonnement via KPN maar had je dit nog niet geactiveerd? Dan krijg je van ons nog een extra mail met instructies nadat je Keuzevoordeel bestelling is afgerond. 

Netflix activeren met een nieuw of bestaand Netflix account?

Om Netflix te consumeren heb je een Netflix account nodig. In dit account kun je bijvoorbeeld profielen samenstellen, je voorkeuren en je abonnement en betaalgegevens instellen en opslaan.

Het activeren van een Netflix-account houdt in dat je KPN koppelt als de partij waar je een Netflix-abonnement afneemt. Betaald of als Keuzevoordeel.

Het activeren van Netflix gebeurt nadat je Netflix als Keuzevoordeel hebt gekozen of als je een betaald Netflix abonnement via KPN hebt besteld.

Als je nog geen Netflix account hebt, kan je tijdens het activeren een nieuw Netflix account aanmaken. Heb je die al wel en wil je graag je profielen, kijkhistorie e.d. bewaren, dan kan je tijdens het activeren je Netflix accountgegevens invullen.

1Password

Ook 1Password kun je als Keuzevoordeel kiezen. Mocht je later toch een ander Keuzevoordeel kiezen, dan kan je te allen tijde in je 1Password kluis en account. Het belangrijkste wat dan niet meer kan is nieuwe gegevens opslaan in je kluis, bestaande gegevens aanpassen en de autofill-functionaliteit in de browser gebruiken. Maar je behoudt altijd toegang tot je gegevens in je kluis die je zelfs kunt kopiëren/elders plakken.

Wil je weer volledige functionaliteit? Dan kan je 1Password weer als Keuzevoordeel kiezen of een abonnement afsluiten via MijnKPN.

Hopelijk helpt dit enkele situaties te verduidelijken en anders hoor ik het graag.

Groeten, 

Roeland

Forum|alt.badge.img+2
  • KPN Entertainment diensten
  • 33 reacties
  • 7 februari 2025
Smileyboy schreef:
Erwin van KPN schreef:

Het moment dat je een Keuzevoordeel kiest wat je nog niet had als betaalde dienst, geldt dat ook als 1 punt. Daarom ben je (waarschijnlijk) gestegen naar level 3: je had 7 punten en daarna 8.

Als je een level stijgt vervalt de 1 maand wachttijd: je zou dan direct een Keuzevoordeel moeten kunnen kiezen wat in level 3 zit. Mogelijk kan je dat nu niet omdat we nog orders aan het verwerken zijn. Kijk daarom binnenkort weer op je Combivoordeel-pagina.

Grote vraag is wat KPN gaat doen als de afgenomen kado’s door de streaming diensten in prijs verhoogd gaan worden, want dat zal zeker gaan gebeuren. Heeft iemand hier de algemene voorwaarden al op kunnen doornemen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 8 februari 2025

Hoe zou het met ​@engen87 zijn? Is alles inmiddels geactiveerd waar je ‘recht’ op hebt?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17529 reacties
  • 8 februari 2025

Hallo ​@masterblaster 

Hier vind je de KPN Combivoordeel Aanvullende voorwaarden 2025

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/kpn-combivoordeel-voorwaarden

Kijk vooral in artikel 2.3

Ik heb mijn nieuwe maanfactuir ontvangen maar hier staat nog niet de korting op van mijn keuze gratis ESPN. Gaat dat nog verwerkt worden?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 8 februari 2025
Megaladonxxl schreef:

Ik heb mijn nieuwe maanfactuir ontvangen maar hier staat nog niet de korting op van mijn keuze gratis ESPN. Gaat dat nog verwerkt worden?

Die factuur was ook al opgemaakt waarschijnlijk, de volgende zal dan de wijzigingen bevatten.

RBxx schreef:

Hallo ​@masterblaster 

Hier vind je de KPN Combivoordeel Aanvullende voorwaarden 2025

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/kpn-combivoordeel-voorwaarden

Cheers, maar ik denk dan nog eerder aan de grote escape-clausule 8.1

Anyhoes; maak er vooral gebruik van nu het kan 👍

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 8 februari 2025
RBxx schreef:

En wat te denken van artikel 2.1.

Dat zou betekenen dat ook met een entertainmentkorting van 5 euro het opnemenpakket vanaf level 2 gratis is bij één TV ontvanger.

De entertainmentkorting lijkt een keuzevoordeel te zijn die alleen niet (meer) gekozen kan worden.

Ook voor abonnees met een TV abonnement maar zonder entertainmentpakket en met minimaal 4 punten (level 2 of 3) zou het opnemenpakket nu dus automatisch gratis moeten zijn bij één TV ontvanger.

Wordt het opnemenpakket dan ook automatisch toegevoegd aan het abonnement als deze nog niet afgenomen wordt?

• 765 reacties
  • 8 februari 2025

@wjb als ik dat zo lees is die entertainmentkorting dus niet meer een specifiek Hussel ding? 

Is die afbeelding wat jij met een Hussel abonnement ziet of heb je al wel voor dit nieuwe systeem gekozen? Als je nog een Hussel abonnement hebt is het eerder een weergave fout.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 8 februari 2025
Rowi. schreef:

Is die afbeelding wat jij met een Hussel abonnement ziet of heb je al wel voor dit nieuwe systeem gekozen? 

Dat is de voordeelkeuze die momenteel actief is op mijn Hussel abonnement

Rowi. schreef:

Als je nog een Hussel abonnement hebt is het eerder een weergave fout.

En dat denk ik dus niet. Ik denk, gezien de KPN Combivoordeel aanvullende voorwaarden 2025, dat voor iedereen (ook de Hussel abonnees) die nieuwe voorwaarden ingegaan zijn en dat de 5 euro entertainmentkorting de actieve voordeelkeuze is.

Ik hoop dat een moderator dit kan bevestigen.